søndag 6. februar 2011

For ett år siden

Jeg har relativt nettopp vært på et lite besøk hos Kolbjørn, og der kom jeg på en ting: i dag er det jaggu ettårsjubileum for elevkvelden til filmlinja på Skiringssal anno 09/10!!! Det kan vi ikke la gå upåaktet hen, særlig ikke med tanke på at Henrik gjorde meg glad her om dagen ved å poste et aldri så lite bilde av meg på mitt vakreste. Siden han la det ut på sin blogg, og siden jeg sier ifra nå at det er han som har tatt det, håper jeg han syns det er greit at jeg legger det ut på min og, så får vi heller bare satse på at han skriker ut hvis han ikke syns det:

Hvis jeg noen gang ser på deg på denne måten, kan du være omtrent bombesikker på at jeg vil ha deg, liksom.

Fordi herregud, vi covra jo (les: mima til) Gorgoroth og greier da vi holdt en én sang lang konsert som bandet 666 Fuck-Kill for resten av skolen. God stemning:

Og veit dere hva annet jeg kom på her om dagen? Introvideosnutten vi lagde i anledning konserten, ser jo egentlig skikkelig witch house ut:



Drøye greier. Henrik hadde regien. Litt trist at klippet vi jobba beinhardt for, som viste meg dinglende i ei løkke etter halsen fra et tre midt på natta, i fullt kostyme og greier, blei altfor mørkt til å ha med i den ferdige greia. Men gøy var det.

Og ellers? Jeg gjør ingenting. Føler ingenting. Kanskje jeg burde prostituere meg.

Har søkt på (enda en) jobb. Tør ikke å håpe på at jeg får den.

Oh, og før jeg glemmer det; jeg har lagd enda en sang! Så mye bedre enn den forrige, og faktisk ganske mye mer komplisert, sjøl om det for all del er snakk om enkel synth:


8 kommentarer:

  1. sku ønske det var en video av din opptreden som Gaahl

    SvarSlett
  2. Jeg skulle dypt og inderlig ønske jeg var til stede på én-sangskonserten deres og fikk se den tilhørende introsnutten på stort lerret. Når blir det comeback?

    SvarSlett
  3. åkæi, frøken kravstor. kva med denne?

    http://www.youtube.com/watch?v=G_Dm_Ch8-7c


    eg høyrer forresten ikkje på sigur rós for tida. kvifor? fordi eg protesterer. mot kva? at dei ikkje har gjevi ut noko nytt på lenge, sjølvsagt. :@)

    SvarSlett
  4. Jeg husker jeg brukte over 1000 kroner på rekvisitter til den filmen der og kostymeeffekter. Husker og det var godt å få visualisert bilder jeg har hatt i hodet siden jeg var liten. Den filmen er nok en kompleks gjenspeiling av personligheten min. Å iscenesette Brægz sin scene er noe av det kuleste jeg noengang har gjort.

    SvarSlett
  5. Evig bra, eg huska når du skulle spele Gorgoroth. Haha. Akk.... :D:

    SvarSlett
  6. åå <3 fine minner!

    masse lykke til med jobb-greia!

    SvarSlett
  7. sv: da er det sikkert poesi. hurra!

    SvarSlett
  8. GOOD TIMES <3

    @Kolbjørn: Det er et lite videoklipp på årsvideoen, men DVD'en er helt føkka så jeg får ikke til å rippe den :(

    @ Vibeke: Krystallkula mi ser dårlig med comeback, men kanskje hvis jeg går solo?

    @ Joakim: Slowdive <3 Litt mer min kopp te.

    SvarSlett