mandag 14. februar 2011

Happy Crappy Valentine

Neida, jeg ække egentlig så innmari bitter, bare likegyldig. Og hey, tittelen rimte. Hey, hey, hey.

Egentlig skulle jeg bare benytte anledninga, i og med at vi (det vil si noen av oss) jo feirer denne abstrakte rusen kjærleik i dag, til å vise fram nettopp litt kjærleik. Hvis en tjue år gammal gutt hadde gjort det samme med ei heit dame, hadde han sikkert blitt kalt mannssjåvinist, men siden jeg er jente og fjorten år, er det ingen som syns det er teit og patetisk. HEEEEEH.

For hva er kjærlighet hvis det ikke heter Ash Stymest?


Jeg mener, noe må da single finne på den fjortende og. Å glane på bilder av vakre modeller er jo ikke et så halvgærent tidsfordriv.

Jeg minnes vagt bloggen min anno 2008 da det eneste jeg skreiv om var L fra Death Note.

Det mest spennende som har skjedd i livet mitt siden jeg kom tilbake fra ferie, er at jeg nå nettopp håndvaska skoa mine i vasken med håndsåpe.

4 kommentarer:

  1. Den beste kjærligheten i hele verden!

    SvarSlett
  2. Åååh. Hvis det er noen trøst, er jeg fem år eldre enn deg, og det blir hakket mer "pedofilt" for meg å like vakre, unge 19-åringer enn det det er for deg. Men han er lovlig, da! Og veldig vakker.

    SvarSlett
  3. Jada, det er jo det. Lovlig og vakker <3

    SvarSlett