onsdag 1. juni 2011

We're having new age fun with a vintage feel

Jeg savner Bø litt. Lier er utrolig ensomt.

Disse fine jentene flytter jeg sammen med til høsten. Og:

Tida går.

I går var jeg så glad og hyperaktiv at jeg var oppe i tjuesju og en halv time og la et lass med spontanplaner ut av det blå. Humøret fortsatte da jeg stod opp sju i dag morges, og vedvarte mens jeg sosa rundt i Drammen i mange-mange timer i dag, og så plutselig fikk jeg en telefon som i hovedsak sa at jeg burde begynne å tenke på framtida mi, og så blei jeg deppa igjen. Men planene jeg har framover nå, er så fine at jeg forhåpentligvis har kommet over på godsida igjen i morra. Sjøl om pappa er utrolig skuffa over at det sannsynligvis aldri blir noe av meg.

6 kommentarer:

  1. fine bilder! fine folk!

    pappaen min er også skuffa over meg og 'karrierevalget' mitt. men hei, det gjør meg mer lykkelig enn et a4-liv! pappaen din kommer til å forstå en dag!

    og hei, ikke tenk så mye på den framtida. LEV!

    SvarSlett
  2. Pappa stå klar og venter på at muligheten til å si "hva var det jeg sa" skal dette i hodet på ham. Men jeg er like skuffa over at han er skuffa over meg, så det går vel opp i opp.

    Keep dreaming, sweetheart. Døde drømmer fører ingen vei.

    <3

    SvarSlett
  3. Enig med "Ulfedott"; det blir noe av alle :-) Og Drammen er et veldig fint sted!

    SvarSlett
  4. Joda. Jeg trur jo at jeg blir noe, jeg og. Sånn til slutt.

    Og ehm, ja, takk, I guess <3

    SvarSlett