tirsdag 18. september 2012

Er det ikke sånne farger emoer liker, a?

Jeg har farga håret igjen. Eller Lars har gjort det for meg, da. Jeg er egentlig ikke så tradisjonell at jeg kler meg i mørkere farger og spiser suppe og drikker kakao bare sånn fordi det er høst, men jeg følte likevel at dette var veldig riktig akkurat nå. På en måte.


Rød over! Og lilla under! (Og lyse-lyserød på snuten!) Bloggen min har av en eller annen grunn en lei tendens til å blassifisere (som i å gjøre fargene blassere) bildene mine, men altså. Det skal gå an å få et ganske greit inntrykk av åssen min nye manke ser ut.

Se så rødt:


Bare at det egentlig er litt mer knall i virkeligheten, altså.

Og se lilla:


Og ja, jeg syns det egentlig er kleint å legge ut masse egentatte bilder av seg sjøl på bloggen sin, men det er så vanskelig å få gjort det noe annerledes. I det minste er de ikke tatt på badet.

På torsdag skal jeg holde foredrag om kreativ skriving for intet mindre enn to norskklasser på VG1, før jeg skal holde nevnte forfatterpresentasjon på Lier bibliotek. Og dagen etter reiser jeg jaggu meg til Tromsø.

4 kommentarer:

  1. Håret ditt er kjempestilig og jeg syns du lykkes veldig mye bedre med å ta bilder av deg selv enn jeg lykkes med det samme (derav mangelen på bilder av meg)! Og lykke til og så spennende med foredrag og forfatterpresentasjon (høres så proft ut) og ha en fin tur til Tromsø =D

    SvarSlett
  2. Stilig!:D Og lykke til med bokting!

    SvarSlett
  3. Takk og takk!

    Jeg skal besøke min gode venn Kolbjørn og dra på Ulver-konsert :)

    SvarSlett