torsdag 31. desember 2015

Nyttårsliste

Hva gjorde du i 2015 som du aldri har gjort før?
Bada i en varm kilde. Var i Nord-Troms. Ingenting stort, masse smått.

Hvilke land har du besøkt det siste året?
Island.

Hva ønsker du deg neste år som du har savna?
Henvisning til psykolog. En jobb jeg faktisk liker.

Hvilke TV-serier var de beste du så?
Aller best likte jeg nok Breaking Bad (ja, jeg veit jeg er treig). Seriøst, for en dramaturgi! Likte også Jessica Jones ganske godt.

Hvilke bøker er de beste du har lest i år?
Sannsynligvis Hver morgen kryper jeg opp av havet av Frøydis Sollid Simonsen og Du er menneske nå av Eirin Gundersen.

Hva slags musikk har du hørt mest på?
I følge last.fm er det Jonathan Johansson, Tom Waits, Emilie Autumn, Seigmen og Grouper. I den rekkefølgen.

Hva ønska du deg? Og fikk?
En plass på andreåret på forfatterstudiet i Tromsø.

Hva gjorde du på bursdagen din?
For å sitere mitt eget blogginnlegg: "Dagen gikk forholdsvis stille og rolig for seg, med kake, godteri, restaurantbesøk og ikke minst gaver."

Hva har holdt deg i mental balanse?
Jørgen, som alltid.

Hvilke var de beste filmene du så?
On top of my head: The Martian og Star Wars: The Force Awakens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar