søndag 12. september 2010

Ekki-ekki-ekki-ekki ptang zoom-boing

Previously on "The Life and Drama of Kristine Oh Gee":

- Creare har blitt ei faktisk forening. Og jeg var vitne til at det skjedde!
- Jeg har plutselig blitt leder for Bø Filmklubb. Ansvar er kjempeskummelt, men likevel kult å ha på CV'en. Og det blir jo helt sikkert gøy og. Det blir jo det.
- Jeg har dessuten blitt DJ på Kroa. Høhø. Hø. Hø.
- Vibeke har vært her, og vi har vært på konsert med The Shitsez. De spilte energisk og gøy cheerleader-rock, og var generelt superawesome, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte CD'en deres.

Og jeg blogger mest fordi det er lenge siden sist jeg gjorde det. Haha, jeg er tragisk. Og veldig trøtt for øyeblikket. Og se, jeg har funnet ut åssen man skriver epler med tastaturet: 

5 kommentarer:

  1. a herring!

    a duck.

    my liege!

    i got better.

    have at you!

    and there was much rejoicing.

    on second thought, let's not go to camelot. it is a silly place.

    it IS the rabbit!

    SvarSlett
  2. Woow, du er plutselig en aktiv liten jævel du. Det er sikkert digg da, å ha såppass å henge fingra i. Grætz med alle vervene og aktivitetene! (=

    Begynte å tenke litt når du skriver at den eneste grunnen til at du blogger er fordi det er lenge siden du gjorde det. Så her er en utfordring fra meg til deg; Lag et blogginnlegg om grunner til å blogge, altså "hvorfor blogger vi egentlig?". Jeg skjønner ikke engang selv hvorfor jeg blogger, så det hadde vært morsomt å se din mening/vinkling om hvorfor. Håper du tar utfordringa.

    Hilsen Henke. (=

    SvarSlett
  3. Gratulerer med leder for filmklubben!

    SvarSlett
  4. @ Snutebille: I fart in your general direction <3

    @ Henrik: You got it! Her skal det skrives!

    @ Eirin: Takk! ^_^

    SvarSlett
  5. http://www.kroaibo.no/utvalg/dj-gruppa/ - jeg måtte jo inn og kikke. Og jøss! Navnet ditt var på lista over plateryttere jo :)

    Og filmklubbleder er jo kult. Det er enda kulere egentlig. Uten at jeg vet nøyaktig hva det innebærer sånn... rent praktisk.

    Og... mange fine punkter, du ser ut til å være flittig bie :) Heia heia!

    SvarSlett