fredag 3. september 2010

Snø i Bø

Fy faen.

Det er ikke det at det er så sabla mye, men det er heller det at vi så vidt har forlatt august. Herregud. Merker at jeg ikke er i Sandefjord lenger, eller for den saks skyld Lier. Jeg gruer meg så sykt til vinter. Jeg er veldig glad for at strømregninga mi er inkludert i husleia, så jeg bare kan gasse på med varmeovn til fanden tar meg når det faktisk blir vinter også månedsmessig.

Ellers har vi på skolen i dag lest tre dikt av Vemund Solheim Ådland. De går sånn:



O

Ok. Brole - fni ek. Ok bo.
E bi.
La to.
Ana. I ek.
O

--

Ti. Na. Vi. O.
Vi.
Vi.

--

Vi. Ti. O. Be.
Vi.
Vi.



Det er sånne ting som gjør at jeg blir oppriktig bekymra for hva jeg egentlig har begitt meg ut på.

Nå: falafel. I kveld: film hos Marte i klassen min. I morra: Tigerstaden og Creare.

6 kommentarer:

  1. Ahahaha, er det Ingrid Storholmen som har gitt dere dette diktet, eller?

    (Ingrid Storholmen, hvis du noen gang googler deg sjøl og finner dette: DU ER AWESOME. JEG LER BARE AV DEG PÅ EN HYGGELIG MÅTE.)

    SvarSlett
  2. Snø i Bø. Herlig. Tipper du er i ditt rette element. Har hørt rykter om at det ikke kommer noe særlig med snø her, da det er et sted med lite nedbør. På en annen side er -30 grader dagligdags. Blir også litt redd for hva du har begitt deg ut på når jeg leser det diktet.

    SvarSlett
  3. shit, har det vært så kaldt?

    er ganske forkjøla, men det virker ikke som om jeg gikk glipp av stort i dag, for å være helt ærlig.

    SvarSlett
  4. Snø? Oi! Jeg har heldigvis ikke kommet over noe snø denne høsten enda og det er jeg inderlig glad for. Og ellers tror jeg de diktene var for kryptiske for meg, men det ser jo ekstra enkelt ut å lage sånne dikt som virkelig ikke gir mening siden man bare kan si at det er stor kunst og at bare svært dypsindige mennesker kan forstå dem (cue: keiserens nye klær-plott) =D

    SvarSlett
  5. Det har smelta nå :D

    @ Imma: Njet, var Kjersti og Øyving... som jeg ikke husker etternavna på xD

    @ Kolbjørn: Fint å se deg på Naboen i går, i væffal :3 Og helt ærlig syns jeg at poesitimene er litt... tør jeg si det?... ubrukelige. Og jeg liker til og med å skrive dikt.

    SvarSlett