mandag 28. mars 2011

All this has happened before and will happen again

Shit, ass. Jeg stod på kjøkkenet i stad og lagde mat. Så noia jeg totalt. Det er bare halvannen måned igjen her. Greit nok at jeg hater Bø dypt og inderlig ganske ofte, noen ganger nesten like mye som Lier, men herregud... folka. Selvfølgelig har jeg jo en vag deja vu-følelse av det hele, og så klart har jo erfaring vist at det ikke blir siste gang jeg ser dem igjen når eksamen er overstått, men det er jo noe med den helt spesielle bobla man lever i akkurat her og akkurat nå, da. Og for å ta i bruk en sliten klisjé, så må alle bobler sprekke en gang.

Jepsi pepsi! Jeg har overhodet ikke noe spennende å blogge om. Livet mitt er egentlig bare stress. Bare april kommer i gang nå, så trur jeg det blir fint. Kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar