torsdag 6. oktober 2011

Wooden floors and chandeliers

Hallo!

En vakker dag skal jeg bli en sånn flink blogger som kommer med visdomsord og tar fine bilder og i det hele tatt er interessant for andre enn de ytterst spesielt interesserte, men ja. Nå er det bare fordi jeg ville si ifra at HEI VEIT DERE HVA JEG KAN FAKTISK VÆRE GLAD INNIMELLOM OG, og jeg har fortsatt litt lyst til å være et spøkelse, men akkurat nå skal jeg bare drikke masse te og muligens tulle meg inn i korsettet mitt og på lørdag skal jeg bake pai og tenne stearinlys og drikke vin og ha på meg den utrolig fine kjolen min

denne:


og forhåpentligvis unngå å gjøre noe altfor dumt.

Jo, og dette har jeg jo glemt å si. Jeg har jobb nå! Bunnpris, ass, fuck yeah.

Og dere, folk kaller dem depressive, men jeg syns bare de er fine, jeg. Former Ghosts! De passer til oktobermørket.

6 kommentarer:

  1. Søt blogg, veldig søt. Makroner må du faktsik spise.

    SvarSlett
  2. å, den fine kjolen din <3

    og velkommen etter til kundeservicebransjen. all hunky dory!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jobb og jeg skal sjekke ut musikken du linka til etter hvert. Og å drikke masse te er det fineste i verden, jeg elsker te selv =D Og sånn inspirerende blogger som du beskrev har jeg og lyst til å bli en gang, men det får komme når det kommer ;)

    SvarSlett
  4. Din lørdag høres fantastisk ut. Sende fin lørdagstanke til en stakkar som er stuck aleine på jobb?

    Utrolig nydelig farge på kjolen din. Unnskyld; utrolig nydelig kjole <3

    Skal høre på sangen når jeg kommer hjem til min egen pc.

    Gratulerer med jobb!

    SvarSlett