mandag 16. januar 2012

And the only feeling that lingers on is that I wanna close my eyes, go back and be gone

Jeg vil løpe omtrent like mye som Amanda Palmer; fra medlidenheten, ansvaret, byen, landet, meg sjøl, men det betyr ikke at jeg noen gang kommer til å finne ut hva jeg løper fra. Hvor deilig hadde det ikke vært å kunne fake sin egen død, kutte ut absolutt alt, for så å gjemme seg et sted langt borte, der ingen bryr seg og ingen tvinger systema sine over på deg, og du og kanskje noen utvalgte andre vil være de eneste som veit at du fins.

Jeg spises opp.

3 kommentarer:

  1. jeg og. har liggi i en ball sia tredje januar og vært redd og kvalm og lei.

    SvarSlett
  2. dette har du ikke lov til å skrive når du har funnet kjærligheten, altså.

    SvarSlett
  3. Det sa Vibeke og. Jeg skulle ønske det hadde løst alt.

    SvarSlett