tirsdag 29. juli 2014

Tilstandsrapport

Vi er hjemme fra SÅ 2014. På grunn av noe som sannsynligvis var en forurensing av drikkevannet der, blei halvparten av alle folka på festivalen gørrsjuke - inkludert Jørgen, Kolbjørn og meg. Vi har så vidt begynt å kvikne til, men leiligheten vår skal være fraflytta allerede den trettiførste. Det blir noen hektiske dager, dette. Og enda er vi ikke ordentlig friske engang. Minn meg på å sove et par timer når alt dette er over.

Jo, og hvis noen veit om en to-eller-flerroms i Oslo eller omegn på mer enn 37 kvadrat, så si det til meg først, a.

Nei, jeg veit ikke, jeg, katt?


2 kommentarer:

  1. Hvor skal du og hva skal du dit du skal?

    SvarSlett
  2. Forhåpentligvis til Oslo! Jeg er samlingsbasert forfatterstudent i Tromsø, så jeg kan egentlig bo hvor som helst, men Jørgen har fått lærlingplass på Det Norske Teatret!

    SvarSlett