mandag 23. mai 2011

Man er ikke hipster før man spiller ukulele

Du kan få lov til å se på dette som en slags videoblogg, hvis du vil.



Jeg blei faktisk flinkere etter at jeg var ferdig med å filme, altså. Og så lærte jeg en sang til. Og fordi det er litt vanskelig å høre fordi jeg strengt tatt ikke synger til - som har sin naturlige forklaring i det at jeg virkelig ikke kan synge overhodet - så er dette altså Use Somebody av Kings of Leon. Og sjøl om videoen er max loka, så er den liksom så fin med Unnveig og Linda som pusler rundt i bakgrunnen der. Og jeg er så mye styggere på film enn jeg er på bilder. Det er liksom, jeg ser et bilde av meg sjøl og tenker, "jeg ser OK ut", og så ser jeg meg sjøl på film og bare "EEEEWWW." Men okei.

Ukulele! Jeg vil ha en.

(Pssst...! The Dickheads har lagt ut to nye sanger nå.)

5 kommentarer:

  1. Jeg syns det hørtes fint ut, jeg =D

    Og jeg vil og ha ukulele, eller aller mest vil jeg ha en liten barnslig og søt xylofon, men ukulele er fint og jeg skulle ønske jeg kunne spille noe instrument slik at alle melodiene jeg har inni hodet kunne blitt til noe ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. HERREGUD, du er så søt :D og ukulele er det morsomste instrumentet som finnes! mere, mere!

    SvarSlett
  3. hurra for ukulelelele.

    men jeg hører i grunn på det som blir sagt i bakgrunnen, også ler jeg litt.

    "er festbrems mannsjåvenist?"
    "nei?"

    SvarSlett
  4. ukuleleeeeeeee<3
    og aaaa du er så cute<3

    SvarSlett
  5. Ahahaha, dere gjør meg glad.

    Blir mere hvis jeg får meg en!

    SvarSlett