fredag 14. februar 2014

De to siste månedene før jul

Helt ærlig: jeg liker å bo i Hamar, langt vekk fra det som pleide å gjøre meg så stressa og nevrotisk. Nå kan jeg ta ting litt mer i mitt eget tempo, og jeg gleder meg hver gang jeg skal til Oslo, for da har jeg muligheten til å se igjen noen av de jeg forlot. På mitt eget initativ. Det er ganske befriende.

I november og desember var jeg på Halloween-fest på Prosjektskolen, på Sigur Rós-konsert, vi arrangerte Kulturnatt, og jeg gikk tur i yndlingsdelene mine av Oslo etter at all snøen hadde forsvunnet. Jeg føler endelig at det å gå ut og gjøre ting har fått den betydninga det er meninga at det skal ha: som et positivt avbrekk i hverdagen, et nytt pust, noe å glede seg til. 

2 kommentarer:

  1. Fine bilder og det høres ut som om du gjorde en del fine ting før jul og det er jo bra :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja, jeg fant på mye gøy på tampen av året :)

    SvarSlett