tirsdag 31. mars 2015

Litterariteter

Altså, nå for tida bare jobber jeg, men i forrige uke og uka før der igjen gjorde jeg litterære ting. Den 19. mars leste jeg på Drammensbiblioteket på litterært skråblikk under Triztan Vindtorn-festivalen, og tirsdag for ei uke siden leste jeg på slippfesten til det nyeste nummeret av tidsskriftet Filologen, der jeg har en tekst på trykk. Jeg har ikke noen bilder fra førstnevnte arrangement, til tross for at jeg så en fyr i bakgrunnen der med et ordentlig kamera, men etter tilbakemeldingene å dømme, gikk det ganske så bra! Et par dager seinere deltes Triztan Vindtorn-prisen ut i Drammens Teater (gjestlisteplass ftw), og så var jeg egentlig invitert til en mottagelse rett etterpå, men da jeg kom inn der hvor mottagelsen skulle være, blei jeg redd, så jeg dro hjem isteden.

Dette er meg som leser på slippfesten til Filologen!:


Foto: Filologen

Det kan fås tak i gratis rundt omkring på Blindern, så plukk gjerne med deg et eksemplar hvis du avlegger universitetet en aldri så liten visitt.



2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse. Så flink du er og gjør litterære ting også. :) Det er morsomt å følge deg.

    SvarSlett
  2. Takk! Så hyggelig å høre! :)

    SvarSlett