søndag 21. september 2008

Typisk søndag

Jeg sov til klokka to, det er intet å finne på, brusen i kjøleskapet er daud, og jeg har historieframføring og spanskprøve i morgen som jeg ikke gidder å forbederede meg til. Dermed er det tid for underholdning av den mest særegne JEGHARINTETLIV-formen. Stjel ideen hvis du føler det samme.

1. ROCK STAR NAME: (first pet, current car)
Mons Mustang (det blei jo nesten tøft og, det er det verste av alt!)

2. GANGSTA NAME: (fav ice cream flavor, favorite type of shoe):
Melon Converse

3. NATIVE AMERICAN NAME: (favorite color, favorite animal):
Blue Cat

4. SOAP OPERA NAME: (middle name, city where you were born in):
Oseth Drammen (lovely!)

5. STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 of your first name)
Gus Kr

6. SUPERHERO NAME: (The 2nd favorite color, favorite drink):
Violet Mountain Dew

7. STRIPPER NAME: ( the name of your favorite perfume/cologne/scent, favorite candy):
YoungSexyLovely Chocolate (heitt, hæ?)

8. TV WEATHER ANCHOR NAME: (Your 5th grade teacher’s last name, a major city/State that starts with the same letter):
Mehren Moss (ikke at Moss er så major city at det gjør noe, men i følge Wikipedia er Moss det største tettstedet i Norge som begynner på M)

9. SPY NAME: (your favorite season/holiday, flower)
Spring Rose

10. CARTOON NAME: (favorite fruit, article of clothing you’re wearing right now):
Passion Fruit Hoodie

5 kommentarer:

  1. :O!
    Jeg gjorde akkurat den samme akkurat nå! :O!:O!

    SvarSlett
  2. hahaa, en del av dem funker litt bedre på engelsk x]

    SvarSlett
  3. Men du har ikke nascar name eller hippie name, da =d
    Og strippernavnet mitt er bare parfymen. Like greit for det ble rimelig herpa av 'Twix' xD

    SvarSlett
  4. Vel, jeg har ikke noe liv så jeg tror jeg kommer til å titte nøyere på denne lista etter hvert :O)
    Om jeg blogger om det derimot, det er heller usikkert...
    Mitt Native American Name er for så vidt Red Elephant, noe som er litt stilig!!

    SvarSlett
  5. Dét der... det var skummelt, Karen! o_O
    @ Ingrid M: Joda. Og Oseth er et rimelig lamt fornavn for en såpeoperafigur.

    SvarSlett