onsdag 27. juli 2011

Brb; Skrivebuatreff 2011

Jeg har inntrykk av at jeg skriver to typer blogginnlegg om dagen. Den ene typen er sånn: "Hei, jeg ville bare fortelle dere at i kveld/i morra skal jeg til x. Tilbake om y dager." Den andre typen er sånn: "Hei, jeg ville bare fortelle dere at nå er jeg tilbake fra x. Her er noen bilder <3"

Vel. Jeg er her for å fortsette trenden. I morra fær eg til Kristiansand for å overvære årets Skrivebuatreff. Håper det blir fint.

Jo, og så endte jeg opp med å si ja til studieplassen. Lol. Ellers er livet mitt uforandra.

4 kommentarer:

  1. Jaaa :D Det blir fint, eg trur det. Eg har trua! ^^

    SvarSlett
  2. Litt sjalu nå. Håper det blir bra!

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne vært der, men det ender aldri opp med å gå. Men jeg håper virkelig du har det superkoselig og fint =D Klem <3

    SvarSlett