onsdag 23. mai 2018

Trettipunktersbloggutfordring #8: Et outfitbilde

Dere, jeg har så blanda følelser for disse outfit-greiene, fordi jeg føler litt at de er forbeholdt rosablogger, samtidig som jeg jo egentlig er veldig opptatt av mote. Ikke mote som i trender, men som i stil. Altså, for alle dere som på et eller annet tidspunkt har sett meg i virkeligheten, burde dette være åpenbart; jeg elsker å sette sammen antrekk, og jeg føler at jeg nærmest bruker stilen min for å uttrykke meg, litt sånn som med kunst. En helt annen ting: jeg har aldri i mitt liv hatt et helfigursspeil, så reint praktisk er outfitbilder vanskelige å gjennomføre.

Uansett. Her er et antrekk fra i fjor sommer:


Denne dagen følte jeg meg veldig chill og bare... ekstremt kul, i ordets rette betydning. Trur den mest spennende tingen jeg gjorde den dagen var å tømme søppel, men likevel.

Solbrillene er fra Retro & Me. T-skjorta er fra Johnny Leave Home/Urban. Buksa er en gave fra Japan (altså at gaven er kjøpt i Japan, ikke som i at staten Japan har skjenka meg buksa i gave).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar