tirsdag 10. juni 2008

Gackt goes to Hollywood

Jeg har nevnt Gackt før i bloggen min, sant? Så hvis du ikke er obsessed fra før av som meg, så er han liksom ikke wtf-materiale, liksom? Men i tilfelle du trenger oppdatering, og jeg bare har vært innom ham i bisetninger, hvilket jeg mistenker er tilfellet, så skal jeg gjerne gi deg kortversjonen:

GACKT ER GUD.

Og nå skal han altså til Hollywood. Tidligere har herr Camui (Ingrid the Alp har fått meg hekta på de der herr/fru-sakene...) vært å observere i Moon Child og den filmen jeg aldri husker hva heter (og jeg kaller meg fan...), men nå skal altså gromgutten selges ut. Jeg har... veldig blanda følelser. Det kjennes litt som Death Note på norsk. Med i filmen er også Josh Hartnett og Demi Moore. Jeg trur det blir litt skummelt, jeg. Faenskapen/mesterverket, alt ettersom, bærer i væffal navnet Bunraku og skal komme ut i 2009. Hei hå.

Og helt til sist! Jeg har ingen grunn til å laste opp masse bilder av His Royal Hotness Himself, men det trenger jeg virkelig heller ikke:

4 kommentarer:

  1. første reaksjon: "er det en ... dude? o___O"

    x'D

    SvarSlett
  2. Faktisk. Men din reaksjon er egentlig ganske forståelig. Til tross for at Gackt er ganske mye mer mandig enn veldig mange andre visual kei-folk :] (Han har sjuuukt manding stemme, da... rawr<3)

    SvarSlett
  3. Mwaha, det tenkte jeg og^^
    Apropos menn som ser ut som damer, jeg fant nettopp ut at den utrolig tøffe gitardama jeg fava på deviantART var ingen ringere enn miyavi(det er han du liker ikke sant?=P)
    http://treeworshipper.deviantart.com/art/382-86497759

    SvarSlett
  4. Hihihi, jo, det er det xD Og altså, han ser mer dame ut enn hva Gackt gjør, ærlig talt! ;P

    SvarSlett