onsdag 23. juni 2010

HVEM ER MED MEG?

(Husj med deg, stygge innlegg fra i går. Vekk fra innleggstoppen, hører du? Begone! Livet er uansett fint, for jeg skal bowle i morra med Karoline og Ingridmarie, og til helga får jeg besøk, SO THERE!)

Men altså! MGMT;

(Og jeg har så sinnssykt lyst på den skjorta at det er ikke morsomt engang. Men det var nå en gang ikke poenget.)

Jeg er sinnssykt glad i MGMT. Jeg er det. Og de kommer til Oslo 2. desember. GAAAAAAD.

Det er kanskje ikke så vanskelig å tenke seg hvor jeg vil hen med dette innlegget, men likevel; hvem vil være med? Det er egentlig litt flaut å innrømme, men jeg tør ikke å gå på konsert aleine, fordi Oslo er skummelt etter at det har blitt mørkt, men jeg vilvilvilvilvil se dem. Helt ærlig driter jeg i om du innerst inne hater meg, for hvis du vil, trenger jeg egentlig ikke å snakke til deg engang, men jeg vil bare... ikke gå aleine. Men hvis du innerst inne liker meg bittelitt, så kan vi jo gjøre noe koselig ut av det, ikke sant?

Billettene koster 380, og det er attenårsgrense. Sentrum Scene. La meg friste med noen fantastiske sanger:


Time To Pretend er særdeles ålreit. Jeg liker teksten, og bare... sangen i det hele tatt.


Kids er en sang jeg ELSKER. Den er bare... w0ah.


Indie Rokkers elsker jeg om mulig enda mer. Og jeg kan ikke en dritt om musikk, så jeg greier ikke å si hva jeg liker eller hvorfor, men... det er pent. VELDIG pent.

Og... bare bli med, da? Vær så snill?

5 kommentarer:

  1. Åh, jeg har kjempelyst <3

    jeg kan ikke love noe, men bare, jaaa? : D

    SvarSlett
  2. Si ifra når du veit noe, jaaa? :D

    SvarSlett
  3. haha jeg kunne sikkert blitt med, selvom jeg har hørt at de er dritt live og deres nye album er ikke noe særlig bra. hvor spiller de og hva er prisen?

    SvarSlett
  4. Sentrum scene, 380 kr. Har lasta ned noe fra det nyeste albummet deres, men har ikke kommet så langt som å høre ennå. Hadde vært stas å få deg med, altså!

    SvarSlett
  5. haha ja, kanskje det! jeg skal ta en tenkerunde.

    SvarSlett