onsdag 30. juni 2010

Neste: Trondheim

Såh. Nå må jeg bare pakke og kanskje dusje før jeg skal til Ingrid. I hovedsak er det fordi toga fra Lier har downs hele gjengen, så for å rekke det neste toget til T-town, fant jeg det lurest å kræsje hos henne i steden for å risikere å miste tog nummer to. Hvorfor Trondheim? For å gjenoppleve dette i selskap med nevnte Ingrid, Eva, Ingridmarie, Jenny, den andre Ingrid og en hel gjeng flere Skrivebua-bøddis. Akkurat nå er det for tidlig på morra'n til at jeg greier å ha noen tanker om det overhodet, men det blir helt sikkert supervakkert. Dette er første året der jeg ikke er med på å arrangere det, så da blir det jo spennende å se. Prekæs væffal til neste uke... hvis du ikke er en av dem jeg kommer til å se allerede til helga, da. Hurra, hurra. Fred ut!

6 kommentarer:

  1. Ja, det skal bli gøy å treffast igjen:) Oi, så spennande. Gler meg :)

    SvarSlett
  2. Dokke må kose dokke, så får du hilse til folk fra mej ;)

    SvarSlett
  3. Jaa, dette blir kjeeekt:)
    Alfonso skal stikke innom og helse på oss og. :D

    SvarSlett
  4. så koselig da! er det ikke uansett rart å være med masse 13-14-åringer?

    SvarSlett
  5. Åhåhåh, Kristine, du må kose deg i Trondheim, eg sit her no og skulle ynskje eg kunne vere med! :'c

    Eg er heilt hekta på boka di, du, ho er fantastisk bra, og eg er meir enn superimponert, ho har verkeleg fanga meg, og eg merka eg sat og undra her i går på korleis det går an å få så fargerik og flott fantasi, og ha mogelegheita til å berre male ho ned med ord i ei bok? Eg vart smått bergteken og forelska i tanken og boka... eg skal lese meir etterpå! :D

    SvarSlett
  6. Wooo, Skrivebuatreff <3

    @ Lisa: Helt ærlig var jeg mest med folk sånn cirka på min egen alder og de jeg kjente fra før. Hoh. Redd for forandring, vøtt.

    @ Ida K.: Nåw <3

    SvarSlett