tirsdag 12. august 2014

Vi har fått leilighet!

Jeg har vært så travel i det siste atte herregud! Jeg har holdt foredrag for noen av verdens beste folk på Skrivebuatreff, jeg har lysna håret mitt ytterligere hos Lars, jeg har vært statist i en kommende TV-serie, og ikke minst har jeg vært på en del visninger. Noe som nå har resultert i følgende:






Bilder henta fra finn.no-annonsen. Bare vent. Vi skal nok sette vårt personlige preg på den. Kontrakt underskrives på torsdag. Nå trenger jeg bare en litt ålreit deltidsjobb, og så trur jeg alt kan være bra i ei tid framover. Jeg håper på det beste.

Vibeke var forøvrig i Tyskland for ei stund tilbake. Hva kan jeg si? Ingen veit åssen de skal kjøpe suvernirer med hjem til meg som det hun gjør:


2 kommentarer:

  1. Fin leilighet! Det viktigste er at den er lys og romslig, så kan man forme den slik man selv ønsker. Hurra! Absint-sjokoladekuler, du verden!

    SvarSlett
  2. Jeg syns faktisk det hadde vært enda koseligere om den hadde hatt litt farger og sånn, men sånn sett hadde jo en lys leilighet kanskje vært det beste alternativet hvis vi skulle ha kjøpt, og ikke leid, som vi gjør nå. Da hadde jo mulighetene til å gjøre hva vi ville med den av maling og tapetsering vært enda større!

    SvarSlett