mandag 27. april 2015

Musikalsk utfordring #10: En instrumental sang

Nå kan man sikkert argumentere for at en instrumental sang strengt tatt ikke kan kalles en sang i det hele tatt, men jeg har aldri helt likt å bruke uttrykket "låt", uten at jeg helt veit hvorfor. Og instrumentelle sanger er noe jeg har likt siden jeg var kid, så dette blikke akkurat lett, foråsire sånn. Men her er én. Og hvis ikke den får deg til å forsvinne inn i deg sjøl, så veit ikke jeg.



Her er hele den musikalske utfordringa.

3 kommentarer:

  1. Liker ordet sang bedre enn ordet låt selv, syns det lyder mer melodisk liksom. Og stemningsfull musikk, jeg lytter nok mest til sanger med tekst enn sanger uten tekst selv, men instrumentelle sanger kan være virkelig inspirerende :)

    SvarSlett
  2. Ah, den er helt fantastisk. Jeg fikk gåsehud og ble kreativ. Takk :)

    SvarSlett
  3. Så fint at den falt i smak hos dere begge! Virkelig elsker Eluvium.

    SvarSlett