mandag 5. september 2016

Inspirasjon: det magiske i skoger

Som mine (to - tre?) lesere kanskje har merka, så har ikke blogginspirasjonen vært helt på topp i det siste. Det gjelder egentlig inspirasjon generelt. Jeg sliter med å finne tid til å skrive, og er i det hele tatt ganske sliten om dagen.

For å finne inspirasjon, søker jeg meg ofte ut og ned og tilbake. Som mennesker i et samfunn har vi for lengst flytta inn i hus og begynt å kjøre biler på asfalterte veier, men lengselen etter der hvor vi kommer fra trur jeg ikke noe menneske kan unnslippe. For noen er det kanskje fjellet, for andre er det ut til havet. For meg er det nok skogen.

Klikk på bildet for å komme til bildekilden.













3 kommentarer:

  1. Skog er elsk og du har funnet virkelig atmosfæriske og trolske bilder her som virkelig viser det eventyrlig og fortryllende ved skoger :)

    SvarSlett
  2. Fo meg er det også skogen. Jeg vokste opp i skogen og nå må jeg bli vant til skummene hav. Jeg kjenner skogen og nå må jeg blogge om det jeg også, tror jeg for nå lengta jeg hjem.

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene! Skog er fantastisk <3 Hyggelig å kunne være til inspirasjon, Fivrelden!

    SvarSlett