fredag 15. august 2008

Obsess-morf

I motsetning til hva det er en liten sjanse for at du trur om meg: jeg er ingen ivrig AMV-seer. Det er tøft å lage, men det er nesten bare dritt der ute, så jeg pleier aldri å gidde. Men det skjer jo selvfølgelig at jeg ramler over noen skikkelige godbiter - litt som med This Is Light Yagami's World som jeg har posta i et tidligere innlegg. Og når vi er inne på AMV'er... hva passer vel ikke bedre enn å ta 1. my biggest obsession atm og 2. my second biggest obsession atm og morfe dem sammen til ett hardbarka produkt? Snadderet under er 99 % spoilerfri (den ene %'en er dessuten bare vage hint, så jeg trur det er fritt fram for alle barn), og helt kongelig tøft. Småharry, men hallo.

6 kommentarer:

  1. SERIØS LATTERKRAMPE @ hvor bra det funka <3
    og omfgkjærleik, og jeg måå få sett the dark knight snart!

    SvarSlett
  2. IKKE SANT? :D Det passer sååå braaa~ :D Og JAH, det må du! Den filmen er orgasmisk!

    SvarSlett
  3. Kul video, den fikk meg til å tenke på en liknende film jeg fant på youtube forleden dag (og som jeg er litt overbevist om at du vil digge), nemlig: http://www.youtube.com/watch?v=xXVkym_DQtM
    Der blandes Dark Knight, Sweeney Todd og Pirates of the Caribbean og det er jo også en interessant kombinasjon :O)

    SvarSlett
  4. Hahahahah! Fy faen, jævlig morsomt! x'D Herlig! oioioi, what's not to like liksom? *humrer-som-en-gammel-bestefar* Det var bare herlig:D

    SvarSlett
  5. forresten, fins det en brokeback death note eller noe sånt på youtube somewhere?
    det burde fins, jeg mener brokeback-ting er en egen sjanger jo :'D

    it was a friendship... that became a secret... *dun dun dun DUN dun dunDUN*

    SvarSlett
  6. Haha, ja, det vil jeg da påstå, Karoline! x) Likte den der "A little fighting there - I like that" "Then you're gonna love me" samtalen mellom Sweeney og Jack xD
    Takk for å sette meg på ideen, Imma, for det fiiins!~ *fangirl-hvining* Jeg måtte jo så klart gjennomsøke YouTube etter det, og jeg fant faktisk to stykker! xD Herrlich!

    SvarSlett