søndag 2. november 2008

Ekstramateriale ftw <3

"Du, sorry, Jarle, det... det e fest hos oljeungen, sant? Me... det e jo rock 'n' roll... fiskeboll."

"Atte, Jarle har kjøpt nillene sine på brille for en tiar."

"Pint av Pontius Pilatus... yeah. Sant? Kom an, faen og, meg og deg. Heile Jonas og verden, eg orkakje mer, eg meiner det..."

"Eg e Helge, frelsaren, Kristi Helgeus... sant? Det e jo skambra, faen, Pontius... og... fitte... e du med? Herregud, eg, eg, nei, eg meiner det, heilt... fra tennisball til fitte, asså, det går ikkje..."

"Eg ska gjøre trommestikkene mine om til fem tusen brød, hæ, e du med? Eg har metta fem tusen kvinnår med ett brød! Wooo! Helge, hæ? Kom an, då, faen, det e jo meg og deg, Pontius Pilatus heile veien til banken... kom an... Meg og deg, Helge, faen... sant?"

"Okey... det hettikje EU, det hettikje Russland, det hettikje enten e du med oss, eller e du med terror... med... mor di."

Arthur Berning, liksom. Hva faen for slags obsession er dét?

3 kommentarer:

  1. Jeg simpelthen elsker den mannen. Ikke han som elsket Yngve på en rar måte, men han andre. Helge, baby!

    SvarSlett