lørdag 1. november 2008

Random lommerusk

Var på leiting etter noe jeg glemte hva var midtveis i jakta i Mine dokumenter, men fant et dokument jeg treffende nok hadde kalt "artig diskusjon på youtube" i stedet. Åpna den opp, og hadde helt glemt at jeg hadde sett den i det hele tatt. Kan jo alltids poste den til dere. Galskap på nettet skal alltid opphøyes!

Vel, for å sette dere inn i rett kontekst, kan jeg nevne at disse fant jeg som kommentarer på en Tokio Hotel-video. En eller annen hadde funnet på å si noe så dumt som "Tokio Hotel and Miyavi are awesome!!1!!!!11" (ikke nødvendigvis ordrett, men jeg husker det gikk i den banen), og dette var det en som reagerte på. Vedkommende skreiv:

How can you even compare the two? Miyavi is amazing, Tokio Hotel is just a stupid boy-band.

Denne kommentaren var kanskje enda dummere å poste enn den forrige, for er det noen som har tenner, så er det Tokio Hotel-fansen. Og jeg lover deg at de bruker dem til å bite med. Følgende er tre kommentarer, posta etter hverandre av samme menneske. Jeg er fortsatt litt ambivalent til hva jeg syns er kulest - engelsken til vedkommende, eller det vedkommende faktisk sier:

hum....No shut up!! ! You have nothing to do with your stupid life. To what you worry takes you to tokio hotel? You are just a poor fool no life .... Will make you fuck with your father xD Worse leaves tokio hotel'S fan and the beautiful guy in peace! xD GOOD DAY asclo!

I laugh at your big mouth ... Tokio hotel has a thousand times better than your mother! xD

You are just a poor boy or girl lifeless and alone forever. I feel sorry for you :'( Poor you alone in your corner, alone on the earth has to be anti-tokio hotel. WARNING keeping you well. Because if I landed your mother will pay xD A SOON

Det bringer liksom tankene til en viss franskmann og "your mother was a hamster, and your father smelled of elderberries!"

Men for all del. Det er bra folk forsvarer interessene sine. Det er jo det.

4 kommentarer:

  1. Ja, og la oss spesielt forsvare Tokio Hotel.

    Ved siden av veien, and this has nothing to with the case; la oss se Monty Python and the Holy Grail en gang jeg kommer hjem. Hvis jeg kommer hjem. Vil ikke dra fra de kjekke guttene her! <3

    SvarSlett
  2. hahaha. uffameg. Eg veit ikkje ka som var best, men eg trur eg fall for argumenta, sjølv om engelsken var ganske "bra" den og xD

    SvarSlett
  3. Ja, argumentene kommer hakket over engelsken. Det ble mye mas for smilebåndet mitt da jeg leste det her :D

    SvarSlett
  4. Jess, den må vi se. Blir ikke... hm, påske, kanskje, uten.

    Det er jo litt søtt, da? Og begynne å mase om mora di og faren din fordi noen sa at Tokio Hotel var et dumt boyband? Hihihi. Men jeg lo, jeg og. Veldig, faktisk.

    SvarSlett