tirsdag 24. februar 2009

Bloc Party @ Sentrum Scene

Jeg var på Bloc Party-konsert i går. Nå elsker jeg dem enda mer.

Men føøørst må jeg få lov å introdusere dere til Delphic. De var oppvarmingsband. For å si det sånn: jeg fikk en intens trang til å hyle "EID!!!!11!!!!" til de tullingene som liksom skulle være smarte og droppa oppvarmingsbandet sånn at de kom seinere og slapp køen og sånn. Det var nydelig. De har ikke kommet med noe album, eller en EP engang, men de er å finne på YouTube i form av noen sloppy liveopptak. Kvaliteten er ikke allverden, men det bør gi deg ei viss oppfatning, eller et fragment av ei oppfatning, eller noe lignende.

Her er de, forresten:

Ja, jeg veit, jeg veit, men jeg gadd bare ikke å drasse med meg speilreflekskameraet. Og jeg har ikke noe annet kamera heller. Veska mi er ikke sååå svær. Og som du muligens skjønner ut fra vinkel og sånn, var jeg på galleriet. Det var ikke så verst.

Og seee, her er Bloc Party!:

Det var ganske mørkt på scena. Så begynte de å spille, og lysa kom på. Så slutta de å spille. Så sa Kele "Hello." Og så begynte de å spille på nytt. Det syntes jeg var litt søtt.

Sjøl om det kanskje kan se litt sånn ut på ett av bildene, spilte de ikke Blue Light, da. På en måte var det kanskje like greit. Vi kan jo ikke ha noe av at jeg sitter og sipper offentlig heller, liksom. Dessuten hadde jeg jo litt øyesminke på meg. Det hadde sikkert ikke sett så pent ut etterpå. Men de spilte blant annet Talons, Banquet og The Prayer, da. Så det var jo nok å kose seg med.

Bare hør hva du gikk glipp av:
Talons
Banquet
The Prayer

Og så har jeg fått meg band-t-skjorte, da. Med regnbuefarger, til og med!

("This is our first show in Scandinavia... apart from the one yesterday." Hihihi!)

7 kommentarer:

  1. jeg vil ha en slik!*peke på tskjorte*
    åh omg you lucky starfish... lucky muffin... eh, ja. bloc party er søteeee.

    og du er søt<3

    SvarSlett
  2. Høres fint ut med konsertbesøk da og den t-skjorta var veldig fin (på grunn av fargene og sånt, har ikke hørt så mye på Bloc Party selv, men skal teste ut "The Prayer" nå) =0)

    SvarSlett
  3. Eh! Konsert er alltid gøy<3 Selv har eg aldri hørt om bandet osv, men skal høre på linkene og det når eg ikkje er på skolen lenger. :)
    Bra du koste deg! :D Og t-shorten var kjempe kul! Man må alltid skaffe seg t-shorte etter man har vert på konsert:D

    SvarSlett
  4. Aw, takk for komplimenter! Jah, det var en fin konsert <3

    Ja, hehe, det er sant ^_^ Er liksom nødt til å ha et bevis :3

    SvarSlett
  5. akk, TALONS!<3 vakreste sangen.. jeg digger bloc party. du er heldig!

    SvarSlett
  6. Hei du,
    Takk for deltagelse på konkurranse -foreløbig veldig gode vinnersjanser... om du linker - dvs. lage en link fra oss til siden din om at vi har konkurranse så får du to lodd i potten...!
    Lykke til og god helg ønsker vi i SUSHISI:)

    SvarSlett
  7. Hihi, syns jeg er litt heldig sjøl, skal innrømme det ^^ Talons er fiiin :D

    SvarSlett