tirsdag 17. februar 2009

Korrupte nazijævler

Okei. Jeg lar som regel ikke skole blande seg inn i alt det andre tullballet her inne. Rett og slett fordi det er for deprimerende. Men noen ganger er det altså så deprimerende at det ikke går an å ignorere det.

Ja vel. Jeg kunne ALT på den jævla framføringa. Jeg sa "øh" kanskje to ganger. Ikke en jævla gang så mye som smugkikka jeg på manuset. Stoffet våres var hinsides bra. Stine og jeg stod der og motbeviste så jævlig sinnssykt i helvete den janteloven. Vi regelrett eide. Vi er faktisk jævla karismatiske, og rommet var våres i alle de omkring femten minuttene vi hadde framføring. Alle syntes det var bra. Vel, nesten alle.

For lærerne, dere! Nei da, vi hadde ikke bra nok stikkord, av en eller annen grunn. Jeg har hatt sånne stikkord på framføringer før. Og fått femmere. Og i følge lærerne hadde vi for mye av filmen. Men hallo. Når vi innledningsvis sier at vi "kommer til å ta utgangspunkt i filmen This Is England", må de jo for helvete forvente ett og annet. MEN NEIDA! Og uansett er faen ikke det nok til å trekke oss så jævlig ned når vi var føkkings fenomenale resten!

VI FIKK FØKKINGS 3 - 4! OG FOLK SOM VAR VILT MYE DÅRLIGERE ENN OSS FIKK BEDRE! JÆVLA GESTAPISTER!

4 kommentarer:

  1. auch, den svir. jeg kjenner meg igjen ass, det er surt. bli bedre snart!

    SvarSlett
  2. Trøsteklem =0)

    Det hørtes skikkelig urettferdig ut, jeg er på ditt parti. Men noen ganger virker det som om folk har bestemt seg for hva de vil syns allerede og kanskje det var sånn med lærerne. Og det blir ikke noe mindre galt og urettferdig av den grunn, men det kan være en trøst kanskje. Uansett var det dumt, det hørtes ut som en bra framføring.

    SvarSlett
  3. æsj. skolesystemet suger. jeg blir så sint av sånt. jeg har hatt to lærere i løpet av hele mitt skoleliv som ikke behandla folk forskjellig.

    fysj.

    SvarSlett
  4. Åh, det føles alltid bedre å lese sånt. Jeg har sovi av meg litt av sinnet, men det blir ikke glemt så lett. Akk. Skolesystemet, ass.

    SvarSlett