fredag 6. mars 2009

Ymse oppdateringer og OVERRASKELSE!1!!1!

Jeg fant aldri kvitteringa mi, og da fikk jeg ikke et nytt headset. Og det kom visst til å bli dyrere å reparere enn å kjøpe nytt, så da blei det nytt. Det er nesten helt likt, da. Den eneste forskjellen er at den skrifta på sida der det står Skullcandy, er sånn løkkeskrift denne gangen (slettes ikke ulike den fonten til Ford), mens den på den forrige var sånn taggeskrift. Egentlig like greit, ettersom jeg følte meg litt yo-yo med den forrige skrifta, og det er negativt i den forstand at jeg ikke er en veldig yo-yo person.

Det skjedde mer i dag og. Jeg har vært trøtt i dag, og gjespa en del. Hver gang jeg gjespa, knitra det liksom i det stakkars høyreøret mitt. Og veit dere hva? Nå trur jeg jaggu at ting har blitt bra igjen! Enten det, eller så har jeg blitt så vant til det at jeg ikke tenker over det lenger. Either way er jeg jo lykkelig, så spiller det noen rolle?

Men nå kommer vi til sakens kjerne. Jeg har faktisk allerede hinta vagt til Karen om det. Dere forstår, jeg har en del klær hjemme som ikke brukes til så mye annet enn garderobefyll. Og det er ikke egentlig noe jeg trenger. I væffal ikke når jeg veit at klærne kan få bedre hjem andre steder. Og opprinnelig hadde jeg tenkt å ta penger for dem på eBay eller finn.no eller noe, men inspirert av godheten fra Ingrid Marie, som har gitt ut gratis armbånd, og Aurora, som i si tid ga ut Harry Potter-skjerf, gir jeg herved bort det jeg ikke trenger. Til dere, ja. Med andre ord blir det nesten som Fretex, bare billigere. Det eneste dere trenger å gjøre, er å sende meg en mail med hva du vil ha og adresse til kaninen_rulle@hotmail.com, så skal jeg sende ut så fort jeg har anledning. Noe som for så vidt kan bli litt til, ettersom det er jævlig dårlig bussforbindelse her jeg bor (hvilket vil si én buss i døgnet), og jeg kun har fritimer på skolen på fredag, og jeg nå til fredag skal ha kollekviegruppe, og neste fredag er i Spania, og fredagen etter der er i England, og ja. Men jeg skal få det til, jeg lover! Og bare for å presisere det; ingen av klærne er ødelagte på noe vis. Det er ikke derfor jeg gir dem bort. Det er fordi de er for små, for store, ikke er min stil lenger, ser rare ut på meg, men fine på modellen i katalogen, eller har vært lite gjennomtenkte impulskjøp, som den dårlige kommunisten jeg er. Det kan forekommer noen løse tråder eller noe sånt, men de er ikke ubrukelige, liksom. Så ja. Tenker jeg bare laster opp bildene, jeg. Førstemann til mølla! (Er for så vidt kanskje verdt å nevne at dette bare gjelder de faste leserne mine - har du snubla over bloggen min ved en tilfeldighet, gjelder det ikke, altså!)

Bohemskaktig langt skjørt i størrelse 36. Er litt mørkere brun i fargen enn det overeksponerte bildet mitt viser. Kan for mennesker med litt større pupper enn meg òg brukes som kjole. Er brukt en del ganger, men i fin form!

Blå-og-svart-stripete ettersittende bukseting. Størrelse 36. Kun brukt to eller tre ganger elns. HAR FUNNET ET NYTT HJEM HOS EVA.

Capribukse eller piratbukse eller hva sånne ting heter for noe. Når meg sånn ca. midt på leggen, og til referanse er jeg omkring 167 cm høy. Svart med rød oppbrett med et koselig broderi på. Brukt noen få ganger, bare.

Enda en sånn piratcapriting. Gul denne gangen, med frekt, svart juksebelte. Størrelse XS. Når en 167 cm høy person til ca. rett under kneet. Ekstremt søt rompe med sløyfer på jukselommer og greier! Bør forresten informere om at den er ganske lav i livet, og det går ikke an å ta noe annet belte utapå juksebeltet. Kun prøvd på et par ganger, og ikke brukt sånn i tradisjonell forstand.

Emobukseeee! Svart med fine, røde ruter. Størrelse 36. Brukt en god del ganger, men i like fin form som det øverste skjørtet der. Emaljen på knappen holder på å flasse av, da, men hvis man bare peller av det som er i ferd med å dette av, så får du jo en blank knapp i stedet.

Denne svidde jeg av utrolig 1099 kroner på en gang i tida. Ganske mye til bare å ha blitt brukt toppen en tre - fire ganger. Størrelse 26 i livet, 32 i beina. Veldig fin og ferdigslitt Levi's-bukse.

Rødt miniskjørt med svarte ruter i størrelse 36. To belter følger med. Sånn omslagsgreie med noen innvendige knapper og styr. Brukt noen ganger, og er frisk og ved god helse.

Fotsidt, burgunderrødt hippieskjørt i størrelse one size. Strikk og knyting i livet, og knyting nederst sånn at folk som er 167 cm og lavere slipper å subbe det i bakken. Brukt tre - fire ganger maks. Føler det dessuten nødvendig å legge til at min nakne fot ikke følger med. HAR FUNNET ET NYTT HJEM HOS GUD.

Mi gamle yndlings-t-skjorte! Jeg kan med andre ord ikke ljuge på at den er brukt en god del ganger, men er i mer eller mindre god stand, med unntak av et litt slitt trykk (men det ser så klart bare tøft ut) og et minimalistisk hull ved den ene armhulen. En liten, fønki H bak på den ene skuldra følger med helt uten ekstra kostnad. Størrelse S.

Oransjerutete flannellsskjorte i størrelse S. Noe løst stoff som henger og slenger og kanskje kan trenge en omgang med symaskin i den der knapperekka. Denne er òg litt trang i ermene til S å være, men har mansjettknapper med to hakk.

Denne søte t-skjorta er ubegripelig nok størrelse L, noe som egentlig er grunnen til at det er jeg som har den, og ikke Vibeke, som var den som opprinnelig kjøpte den. Den er mer S enn L. Nusselig alv og alvestøv.

På en måte litt trist, dette her. Denne t-skjorta er det mange minner i. Jeg hadde den på meg første gang jeg møtte Eva og Ingrid, men jeg bruker den tross alt ikke lenger, så da er det jo bedre at noen andre gjør det. One size, og sånn stretchy, semi-skinnende materiale. Svart, altså, med litt glitrende tiger. Brukt ganske mye, men i kjempeform!

Fin/tøff topp med vid utrigning (sånn helt ut til skuldrene) som er litt gjennomsiktig. Svart med rosa trykk og nesten-kniplinger i ermene og nederst. Relativt stort Atticus-trykk bakpå skuldra. Størrelse S. Ikke brukt så mye.

Vakker, neongul og praktisk talt ubrukt tutu (prøvd på kanskje to - tre ganger) i størrelse XS/S. Ganske kort (kanskje 20 - 25 cm).

Så, da er det bare å maile meg!

Og så skal jeg forresten se Watchmen i kveld!

4 kommentarer:

  1. OMG:O:D:D:D Overraskelser lika vi. For eit bra tiltak. Verkelig. Eg trur eg bør hengje meg på bølgja å gjere liknande sjølv? Kanskje det. Men virkelig. Kjempebra:D (og eg har sendt mail:)

    SvarSlett
  2. Oh, og eg er rørt over at du forbinda den tskjorta med då du møtte meg og ingrid for første gang. : D
    ..og det nye designet ditt er fint. Eg vil skifte mitt igjen snart. Litt meir vårfarga kanskje.

    SvarSlett
  3. Nei, så koselig! Jeg har også lyst til å se watchmen^^ Håper klærne flyr unna som het kakao i -30 grader! Teit at det er så dyrt å reparere sånne ting -.- Men bra at du fikk nye ^^

    SvarSlett
  4. Jeg fikk mailen din, Eva ^_^ Får kanskje sendt allerede til uka! Og takk for kompliment for den nye layouten :3 Jeg blei fornøyd med den sjøl!

    Hehe, vel, jeg måtte strengt tatt kjøpe nye, da -_-' Og det er bare å sende meg mail hvis du vil ha noe og~

    SvarSlett