søndag 12. juli 2009

Tingenes tilstand

Først av alt: jeg lever! Så: det gjør ikke PC'en min. For øyeblikket lever jeg derfor på tantes nåde. Jeg bare ber til eventuelle høyere makter om at alt av foto og tekst er intakt, til tross for at sjela har forlatt harddisken. Kjøpe ekstern harddisk, ja. Det var dét det var.

De siste dagene har jeg altså lest, sett på film, vært på Vaffelføzz 2009 (Norges koseligste festival, red. anm.), samt følgende:


For første gang på bloggen min: min egen stemme og mitt eget tryne SAMTIDIG! Jeg har forøvrig en god del imot stemmen min, min lite flatterende talefeil og de rare nedover-munnvik-grimasene jeg lager i tide og utide. Eh, ja. Spesielt interesserte bes uansett sjekke her.

Oh og jeg nevnte filmtitting oppi der. Dette resulterer så klart i en god del filmanmeldelser på vent. Og ja, jeg veit at det strengt tatt ikke fins noen regel som sier at jeg på død og liv må anmelde alt jeg snubler over, men saken er den at... altså, det hele har utvikla seg til å bli en smule... vel, tvangstankete, da. Men vi får satse på at anmeldelsene kommer sammen med min reparerte PC.

7 kommentarer:

  1. OMG. Du lever. DER JA! Korleis går det? Du har vore på skrivekurs i Aurland o.O

    men. Problem: For meg passa det best etter 9.august, mens for andre passa det best før, fordi han reise til bergen og starta på studiane den 10.

    og btw, eg har laga meg salsblogg, (Ja veit kor teit det høyrtes ut). http://evassalsblogg.blogspot.com/

    Kanskje du finne noko av interesse? :)

    SvarSlett
  2. DU LEVER. <3 x)

    kondolerer/godbedring til pc, ogsånn? og du er søt :D

    SvarSlett
  3. åh, endelig en oppdatering fra deg! teknologi suger når det ikke vil funke som det skal, haha. håper det ordner seg på ene eller andre måten fort-fort.fort.

    så søt du er! høres ut som skrivekurset var vellykka :D

    SvarSlett
  4. Håper pcen din blir i bedre form og fint at du lever =0)
    Og jeg har lest litt om littkrit og syntes det hørtes meget interessant ut (jeg vil også på sånt). Ellers håper jeg du har en fin sommer og kan trøste deg med at jeg ikke er så veldig glad i stemmen min heller, du er ikke alene med andre ord :)

    SvarSlett
  5. Åååhhh, Eva, jeg skulle gjerne kjøpt noe, men problemet er det at jeg har pålagt meg sjøl en slags sensur sånn at jeg bare skal kjøpe det jeg strengt tatt trenger. Men har lagt den til i følgelista mi, så kan jeg følge med :3

    Oh, og takk for kondolanser, bedringsønsker og komplimenter ^_^

    SvarSlett
  6. Så gøy å se klippet med deg :D Håper du hadde det kjempefint på skrivekurset! Får håpe alt ordner seg med PCen ;)

    SvarSlett
  7. Jaaaa, det var superkoz <3 Og jeg sender daglige bønner, sånn cirka.

    SvarSlett