søndag 16. mai 2010

Minner

Fra årboka (og det hjelper å trykke på bildene for å få skrifta i en lesbar størrelse):

(Brife, brife, jada, men hey, du hadde gjort det samme hvis det hadde vært deg.)
Og så har jeg fått noen nye additions til buksa mi. Stort sett bare intern shit, men det er jo faktisk det som er koseligst.

Fra Signe:

(Denne merksnodige fisken med bein er jeg faktisk ikke sikker på om det er Signe som har tegna, men den var der i væffal da jeg tok av meg buksa da jeg skulle legge meg samme dagen som Signe hadde gått berserk i form av de andre kunstverka her.)

Fra Linda:


Fra Vorpis:


Fra Sølvi:


Fra Helene:


Fra Trine:

(Kulepenn funker ikke like fett som tusj, så det er ikke så greit å se hva det står, men skarpøyde folk med hukommelsen i behold vil kanskje kjenne igjen det episke sitatet fra det mektige opuset Ungdomsskolen?)

Fra Gjermund:

(Det er sikkert vanskelig å tenke seg hvor dette fiffige enstavelsesutropet er plassert hen på buksa.)

Fra Henrik:


Fra Krølle:


Fra Tor Espen:


Fra Thomas:


Fra Kamilla:


Og ellers, da? Nå gleder jeg meg bare til Vibeke kommer hjem, denne gangen for godt, og til sommerpartyet hos Vorpis i juni. Og om to dager skal jeg jaggu meg på jobbopplæring. Liek, w0ah.

9 kommentarer:

  1. Så fine ord og tegninger og alt?
    jeg liker spesielt godt fisken med bein <3

    å, og god 17mai elns?

    SvarSlett
  2. Waaah, herlege usaklegheiter og/eller saklegheiter(klårt, for ein utsidar som meg(haha, utsidar!) ser eg ikkje det saklege, men det gjer sikkert de!)Halledussenluja, fin dag :)

    SvarSlett
  3. Håper du har hatt en finfin 17.mai og det var koselig å se alle minnene, det var fine ord og i det hele tatt er jeg veldig glad du endte opp med å ha det så fint på folkehøyskolen. Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Så vanvittig koselig! :D Fine teiknigar og helsingar og alt! <3 Minner for livet, absolutt.

    SvarSlett
  5. sv; do it!:D

    Og jeg får virkelig lyst å ta folkehøyskole etter vgs når jeg ser de bildene... virker som et fantastisk år: )

    SvarSlett
  6. Det ER det! :D Så jeg sier som deg; do it ;D

    SvarSlett
  7. Jepp, fisken var min =D Den er fra en liten tegning/ting der det var bilde av fisken uten bein (=kristendommen), og en fisk med bein, og så sto det "I evolved, you didn't". =D Og så blei jeg veldig glad i fisken med bein.

    SvarSlett