onsdag 4. desember 2013

En musikkanbefaling på A

Denne kommer litt utenom. Jeg har jo tross alt allerede vært innom A.

Jeg har hørt litt på Anton Ruud and the Wrong Way Home før, men dette er så innmari fint at jeg nesten ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg. Skulle gjerne posta noen YouTube-linker for dere som ikke har Spotify, men jeg har ikke klart å oppdrive annet enn liveklipp, som forøvrig sikkert også er veldig bra og som dere veldig gjerne må søke opp på eget initiativ. Men altså, denne plata. Og denne sangen. Og egentlig alle sangene, men etter at jeg ved en tilfeldighet fant singelen med Endelig en som skjønte det på Big Dipper, har jeg knapt nok klart å slutte å spille den av. Vær så snill, for deres eget beste, hør.

2 kommentarer:

  1. Sjekker ham ut at the moment. Likte artistnavnet, titlene på sangene og melodiene. Det er fortsatt ikke helt min type sangstemme og sånt, men det var spennende og noe jeg sikkert kommer til å lytte til en gang i blant. Og et ekstra tips til en finhet på A ser jeg ingenting i veien med :)

    SvarSlett
  2. Så bra at du syns det var spennende :) Jeg liker når folk gjør alvor ut av å sjekke ut tinga jeg anbefaler!

    SvarSlett