onsdag 25. desember 2013

Julegaver 2013

Ohoi! Tre nøtter til Askepott sett, lys tent, nøttesteik fortært, gaver pakka opp, og jul overstått. Juletreet vårt ser temmelig ordinært ut, og uansett er dere vel like lei som meg av alle juletrærbildene på fjeser'n, så jeg skal spare dere for enda et. Håper alle har kost seg med familie og venner!

Jeg lot speilreflekskameraet ligge igjen i Hamar, jeg har som kjent mista telefonen min, og jeg gidder ikke å bruke opp analog film på å ta bilder av julegavene mine. Egentlig hadde jeg tenkt å vente til i morra for å låne det lille digitalkameraet til Vibeke, men så kom jeg på at jeg har jo så fin kjole på meg, og hvem bryr seg vel egentlig om at webkameraet mitt har shitty kvalitet. Herved presenterer jeg årets gaver:

Jeg fikk femten Flax-lodd, og vant til sammen tre hundre kroner!!!!

Gavekort på Platekompaniet kommer veldig godt med.

Øredobber. Fra før av har jeg veldig mange som er veldig prangende, og med tanke på at jeg har tre hull i hvert øre, kan det fort bli litt overkill med veldig prangende øredobber i alle seks hulla. Fint om de fire bakerste er sånne diskrete og søte, men likevel ikke kjedelige, akkurat som disse jeg fikk av mamma og pappa.

Åååhh, dere, jeg elsker jo glittersminke. Rosa, flytende glittereyeliner fra Urban Decay og glittermascara!!!!

Jeg gleder meg til å se!

Åh, dette er genialt, skjønner dere. Kombinert ørevarmere og headset, så slipper jeg å se ut som en tulling når jeg går rundt ute i kulda med headset utapå lua. Det går jo for så vidt greit for de som ser normale ut fra før av, men jeg har jo på generell basis en klesstil som er litt... vel, over the top. Det jeg prøver å si, er at det ikke ser så veldig bra ut med hvit, blå, gul, rosa og rød lue med lamamønster og grønt headset med rosa prikker utapå der igjen.

Bøker! Jeg liker bøker!

Skøyter fra svigers!!!! Hvor awesome ække det?!

Sjekk, a. Seriøst, sjekk, a. Kolbjørn og Jørgen har overgått seg sjøl totalt og gitt meg keyboard. Fytti rakkern, så stas.

Med andre ord: hvis dere der ute bare har fått halvparten så kule gaver som meg, så er dere kjempeheldige! Ønsker alle ei herlig romjulstid!

6 kommentarer:

  1. JEG FIKK FLERE BØKER ENN DEG!!! (Men ingen instrumenter)

    SvarSlett
  2. Så mye fint :) Jeg tror det fineste jeg fikk muligens var Kindle og et par kjoler, sånn i tillegg til at jeg kjøpte Nintendo 3DS og to spill som julegave til meg selv i stad siden jeg har ønsket meg det så lenge og som regel er ganske fornuftig tross alt. Også har jeg fått gavekort til samlet verdi av over 1000 kr på Ark Bokhandel da så jeg vil nok få tak i litt bøker på den måten og ;)

    SvarSlett
  3. Fringe er så bra! :) Kos deg i jula!

    SvarSlett
  4. Det var faktisk anbefalinga di som gjorde at jeg ønska meg det, Lisa :) Takk for kommentarer, alle tre, bøker, instrumenter, Kindle, kjoler og gavekort (for ikke å glemme Nintendo 3DS og spill) er bra gaver!

    SvarSlett
  5. Ååh, det var fine presangar :D Det finaste (og mest nyttige, mini) eg fekk må vere dunjakka med mamma og pappa. Trondheim er.. kaldt, så den vil absolutt kome godt med i vinteren som ligg å ventar på meg når eg reiser oppover igjen. Også fekk eg mummikrus, og det er alltid hyggjeleg, fordi mummi er minner og minner er koseleg. Noko som òg var grunninga til at eg kjøpte meg eit hybridkamera; minner er kjekkare å ha på veggen enn på telefonen! :)

    SvarSlett
  6. Takk for kommentaren, Astrid! Mummikrus hørtes kjempestas ut! Jeg har to Mummiskåler og en Mummikopp sjøl, de er kjempesøte! ^^

    SvarSlett