søndag 25. mai 2008

Litt randomness før jeg går til sengs

Det er relativt seint, og jeg har spanskframføring i morgen. Det er derfor jeg sitter her, ja.

Først av alt vil jeg vise dere et screenshot fra PC'en min da jeg var femten og medlem av Blink. Det er ikke så mye å si, bortsett fra at geniale mennesker fantes da som nå:

(Legg forresten merke til brukernavnet mitt, samt navnet på gruppa jeg besøkte. Det eneste jeg vel egentlig har å si til mitt forsvar, er at akk - jeg var femten.)

Videre følger snadder fra dinside.no. Denne historia har jeg faksa ordrett inn. Syntes den var temmelig tøff, særlig med tanke på at den er sann. Jeg mener, da har du liksom beviset på at du faktisk er jævlig mislykka:


"Da franskmannen JaJacques LeFevrier bestemte seg for å ta livet av seg overlot han ingen ting til tilfeldighetene. Han stilte seg på kanten av en klippe med en løkke rundt halsen, og festet tauet rundt en stor stein. Deretter drakk han gift og satte fyr på klærne sine.

Han forsøkte sågar å skyte seg selv idét han hoppet ut fra klippekanten. Han bommet imidlertid med skuddet, som gikk tvers igjennom tauet hans. I møte med sjøen slukket brannen og han kastet opp giften som følge av alt saltvannet han svelget. En fisker som kom ham til unnsetning dro ham opp av vannet og sørget for å få ham på sykehus, der han senere døde av hypotermi."



Og helt til sist fant jeg samme dag som jeg fant historia over, ei rimelig røff overskrift på samme side. I korte trekk gir den deg svaret på noe du ikke visste fra før:



"Korsfestelse er farlig for helsa"


Takk for i dag!

3 kommentarer:

  1. Off du altså. ;) He tagga dej i bloggen min.

    SvarSlett
  2. næmmen, så søøt historie <3
    mannen er min nye helt :' D

    SvarSlett
  3. Wiii, har du tagga meg!:D Det må utsjekkes!
    Hihi, ja, er han ikke tøff?^^

    SvarSlett