lørdag 31. mai 2008

Just to show some love...

Har nettopp funnet den beste AMV'en noensinne. Har du store planer om å se Death Note, og det har du jo, bør du derimot ikke se den. Proppfull av spoilere. Men har du sett det - GLED DEG. Jeg begynte faktisk å grine da jeg så den fordi den var så helvetes bra. Redigeringa, musikken og bildene er... perfekt. Og så de autentiske stemmeklippa fra serien... genialt. Jeg mener det. Bedre blir det ikke. Jeg har noe å strekke meg mot, for å si det sånn.

4 kommentarer:

  1. gæh, jeg har skullet se death note i over et år nå, jo O.o
    på tide å få gjort det, kanskje?

    SvarSlett
  2. JA, det må du. Første episode er egentlig bare helt grei, men etter det tar det helt av :O

    SvarSlett
  3. Hva om man ikke har tenkt over at man kan se den på skjerm, men man bare leser alle bøkene? (alle og alle, jeg har kommet til nummer fire, men den er konstant utsolgt i bokhandelen min, hikst)

    Og jeeeg har tægget deg tilbake for det sto ikke at det ikke er lov, så haha: Du er tægga! ^^

    SvarSlett
  4. Du må prøve på Outland! Der har de som regel sakene!;) Men bøkene er hot stuff de og, herregud. Jeg leser dem, jeg og, men har ennå ikke lest dem ferdig. Men åååh, jeg gleder meg til How to Read 13 <3
    TÆGG! Instant love! *sjekke ut*

    SvarSlett