torsdag 25. juni 2009

Jeg så aller siste episode av Battlestar Galactica i stad

... hva i all verden skal jeg gjøre nå?

Men bare sånn for the record, så er det den aller beste TV-serien jeg noen gang har sett. Nå har du ferie, og dermed ingen unnskyldning lenger. I og med at jeg har via et helt innlegg til serien før, skal jeg ikke kjede dere en gang til. Men ja. Jeg trur jeg mest likte slutten, egentlig. Jeg er jo som vi allerede har vært gjennom, ikke så smart som jeg vil ha det til, men jeg følte likevel at alt var som det skulle. All this has happened before, and will happen again. Ah. Så satser vi at de små Narnia-vibbene mine bare er paranoia.

Men er det ikke en av de jæveligste følelsene i verden når yndlingskarakteren din mot slutten viser seg å være skikkelig, skikkelig kjip? Oh well. Besteste serien uansett.

13 kommentarer:

  1. Åhå, kanskje jeg må få sett hele da? <3
    Skal ihvertfall legge det i monsterhandlekurven min på cdon som jeg aldri får kjøpt fordi jeg ikke har råd x)

    SvarSlett
  2. Har aldri sett det jeg...?

    Men har du sett Carnivale?

    SvarSlett
  3. VI ER FLERE SOM HAR MONSTERHANDLEKURVER PÅ CDON VI ALDRI FÅR KJØPT. Du er ikke aleine, altså. Men ja, en vakker dag, for min skyld! <3

    Neeeeeih, har ikke det, men googla litt rundt nå, og det virka utvilsomt som et spennende konsept. Vi kan bytte? :D

    SvarSlett
  4. Du kan se six feet under?^^
    Det er så herlig umoralsk og morsomt <3

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke sjansen til å teste ut Battlestar Galactica med det første, men du har vekket interessen min altså :) Og du kan prøve "Tenth Kingdom" (som jeg på et eller annet tidspunkt må ta meg tid til å blogge om, har bare ikke kommet så langt). Den er ordentlig eventyrlig og underholdende!

    SvarSlett
  6. jeg har ikke sett :O

    og ja! det er skikkelig jævlig. skjer med meg omtrent hver gang, hahah.

    SvarSlett
  7. Jeg har ikke Carnivale, har bare lånt... Men det må være en av de beste seriene jeg noen gang har vært borti. Anbefales sterkt!!

    Også kan jeg anbefale Pushing Daisies :) Søøøt, og litt mer "lettsett".

    SvarSlett
  8. Mulig man kan høre på biblioteket om det går ann å låne der, forresten? Vi lånte Blackadder her om dagen :)

    SvarSlett
  9. komme til jølster, komme til jølster, komme til jølster? Men ah, øhm, eg kan sjå når du kjem til jølster?
    Vi må snakkast på msn ja, definitivt. SNART!

    SvarSlett
  10. Anbefala six feet under forresten, og LOST : D og Heroes.. og Dexter og House, og Scrubs..

    SvarSlett
  11. @ Karen: Vel, jeg har faktisk sett første episode av Six Feet Under, men jeg veit ikke helt, jeg... Jeg trur rett og slett at drama og jeg ikke har så mye til felles.

    @ Karoline: Stemmer det at det er en miniserie? Og går det an å få tak i den på DVD?

    @ Hege: Jammenjammenjammen, da MÅ du se :O

    @ Marta: Hmz, biblioteket her har ikke så frryktelig godt utvalg at det gjør noe, men jeg kan jo kikke etter det? ^_^ Og oh, Pushing Daisies har jeg jo hørt mye bra om.

    @ Eva: JAAAA, JØLSTER <3 Kan du ikke sende meg melding en gang du er på MSN og kommandere meg dit? :3 Eneste jeg veit jeg ikke er der, er mellom 30. juni og 3. juli; da er jeg på leir. Og Heroes ser jeg allerede på, og Dexter har jeg planer om, og Scrubs har jeg enda større planer om, så ja. Mulig jeg har noe å finne på likevel :]

    SvarSlett
  12. Tenth Kingdom er en miniserie ja (til sammen seks, syv timer lang, men føles mye lengre hvis man er sånn som meg og ser litt og litt gjennom tre måneder). Og den finnes på dvd, det var sånn jeg så den (å ha en onkel med en gigantisk dvd-samling har sine praktiske sider filmlåningsmessig) =0)

    SvarSlett
  13. Neie, du må ikke dømme etter første episode, den suger=(
    Etter det er det bare sex, drugs og død:D Og søte folk som også er troverdige:) Og morsomme:)

    SvarSlett