fredag 12. juni 2009

Voy a morir

Ut fra innlegga mine for tida, går det an å trekke den konklusjonen at jeg ikke har gjort annet enn å se på film i det siste. Det stemmer nesten. Adderer du lesing, soving og meningsløse dager på skolen, begynner vi å nærme oss. Nå er det derimot slutt på de dagene der vi sløver rundt i sola uten lærer. Det er blodig alvor nå. I går fikk de første vite hva de kommer opp i til muntlig eksamen. I dag fikk jeg det. Og det er, når jeg tenker meg om, fint lite jeg har å si om det, annet enn



cavaré mi propia sepultura en breve.



(a.k.a. jeg kom opp i spansk, av alle fag jeg ikke ville opp i.)




Egentlig er det ikke det at jeg er dårlig i spansk, for helt ærlig, det er jeg jo faktisk ikke. Det er bare... sjølve framføringa, liksom. Hadde jeg bare kunnet snakke norsk, mener jeg.

Ja, ja. Er jeg i stand til å blogge etter tirsdag klokka 12, gikk det sånn noenlunde. Hvis ikke... vel, se etter gravstøtta mi.

7 kommentarer:

  1. De har min sympati <33
    Stakkarsliten. Men det går jo egentlig fint, for du er talentfull, sådetså.

    Bonjour... baguette?
    Eh.

    Quiero hacer contigo lo que la primavera hace con los cerezos. :D

    SvarSlett
  2. Woah.

    Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til.

    Husk at spanjoler også puster når de fremfører ting ;)

    SvarSlett
  3. Åh, medlidenhet til deg <3
    Men jeg tror det kommer til å gå kjempebra^^
    Lykke til, i hvert fall=) <3

    SvarSlett
  4. Lykke lykke til med eksamen!

    SvarSlett
  5. God eksamen! Og du bør ha noe kult på gravstøtta hvis det ikke går bra n_n

    SvarSlett
  6. Ah, tusen hjertelig, dere. Jeg føler meg like suicidal som da jeg skreiv detta innlegget, til tross for at jeg har skrivd og nestenøvd inn foredraget mitt og greier. Men ja, ja. Går det så går det, og går det ikke, finner jeg sikkert en måte å få det til å gå på da og :3

    @ Imma: Ah, gracias, yo creo? (Neruda, right?)

    @ Linda: Skulle bare mangle ^_^ Får prøve å tenke ut noe passelig glupt til tirsdag ^_^

    SvarSlett