søndag 13. april 2014

Inspirasjon: Skogsfebryllup

Jeg har aldri vært en av de gærne bryllupsjentene som hadde alle planene klare i en alder av sju år. Faktisk var jeg veldig lenge overbevist om at jeg aldri ville komme til å ha lyst til å gifte meg, men okeida. Nærmere to og et halvt år i et forhold med den aller beste, har gjort at sjøl om dette ikke er noe jeg tenker så mye over til daglig, så skal jeg innrømme at tanken på et magisk bryllup om x antall år ikke er så utenkelig eller avskrekkende likevel. Uansett, dette handler ikke så mye om mine følelser for bryllup som mine følelser for feer. Jeg trur feer, alver og enhjørninger (og til dels drager) alltid har vært mine yndlingsfabelvesener, ikke bare fordi de er vakre og magiske, men på grunn av alt de representerer og som man assosierer med dem. Skog, glitter, magi, blomster, mørke sommernetter opplyst av ildfluer, lukta av mose, florlette stoffer, en annen verden, eventyr. Jeg trenger ikke å gifte meg nøyaktig som bryllupsplanlegger Tricia Fountaine har forestilt seg, men å bare for en eneste dag kunne oppleve noe lignende, hadde vært en drøm i oppfyllelse. Bare se på disse fantastiske bildene, tatt av Elizabeth Messina:












For flere bilder, klikk her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar