torsdag 17. april 2014

Torsdagsliste

(Lånt av skjønne Kristina.)

--

Noe som gjorde deg glad i går?
Vibeke og jeg var i Oslo for å feire hverandres bursdag på uformelt vis, og jeg fikk tak i ei ny bukse og tre par sokker, haha, og så spiste vi indisk på New Anarkali og det var massemasse godt.

Humør akkurat nå?
Trøtt. Litt småsur fordi jeg begynner å få hodepine.

Hva gjorde du klokka åtte idag tidlig?
Sov.

Hva gjorde du for femten minutter siden?
Leste andres blogger.

Hva ser du om du ser til høyre?
Veggen på soverommet mitt i Lier, som Fiji og jeg malte blå med hvite skyer på. ❤

Hva gjør deg glad akkurat nå?
At mamma snart er ferdig med å lage pizza til meg, kanskje?

Hvilket vær er det hos deg akkurat nå?
Det sludda og regna i stad, men nå trur jeg det er opphold.

Hva var det siste du spiste?
Muffins.

Hva har du drukket idag?
Faktisk bare juice.

Beste issmak?
Åååhh, nesten alt. Jeg er veldig glad i is. Strawberry Cheesecake-smaken til Ben & Jerry's er fantastisk, det samme er Chocolate Fudge Brownie, men ellers er jeg veldig glad i friske sorbeter, som pasjonsfrukt, mango og melon. For ikke å snakke om macha, eller altså grønn te, omnomnom.

Det siste du kjøpte?
Ny bukse som er mintgrøøøønn.

Det siste du sa høyt?
"Ja, kommer snart" eller noe sånt.

Det siste noen sa til deg?
"Kristine! Pizza!"

Sover du tungt?
Ganske sjeldent, men det kommer an på hvor utslitt jeg er.

Har du mareritt?
Innimellom, men de var mye skumlere da jeg var liten.

Hvor mange puter sover du med?
Nå er det for det meste to.

Snorker du?
Litt en gang i blant, skal jeg tru Jørgen.

Favorittplagg?
Åh, det er jo så mange! Men jeg har en grønnblå kjole med blonder dere garantert har sett bilde av en eller annen gang på bloggen min (og hvis ikke; her) som jeg er veldig glad i, og nå som det begynner å bli varmt i været, har jeg en stor, løsstrikka regnbuehippiegenser som er superdigg og superfin og som dere sikkert også har sett bilder av før (men også denne gangen kan jeg tilby assistanse).

Favorittsnop?
Sjokolade og salte ting.

Høyre- eller venstrehendt?
Høyrehendt.

Stjernetegn?
Væren, men ascendanten min er i Fiskene, og jeg har mye mer Fiskepersonlighet enn Værpersonlighet.

Hva lengter du mest etter akkurat nå?
Mat, søvn, at hodepinen skal bli borte, Jørgen.

Hva er viktigst for deg?
Varig lykke.

3 kommentarer:

  1. <3
    det hørtes ut som en veldig, veldig ålreit torsdag. selv har jeg endelig dratt til bærgæn, og nyter det til det fulleste :3 håper du har en superduper torsdag, fine!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fin torsdag og en veldig fin onsdag med Oslo-tur og indisk mat og klesinnkjøp. Er kreps med ascendant i jomfruen selv (og syns krepsedelen stemmer mest på meg), syns kjolen du nevnte blant yndlingsplagg er kjempefin, liker salte ting og sjokolade best på godterifronten selv og håper du har en finfin påskeferie =D

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene! Jeg trur jeg har begynt å tenke på torsdag som en undervurdert dag.

    SvarSlett