fredag 19. desember 2008

Ballorama

Så. Ting har stressa meg. Ergo null blogging. Det beklages. Nå er det ferie og herjetid. Forvent at jeg går tilbake til gamle vaner og blogger annahver dag om randomme obsessions. Fear me!

Det har også vært ball. I går. Skråstrek i stad. Var hjemme relativt tidlig i forhold til noen, det vil si at jeg var hjemme kvart på to. Skal hilse og si at det var ekstremt deilig å bli vekt klokka åtte for å måtte møte opp på skolen kvart over ni, der det blei tatt fravær. Og det eneste vi gjorde, var å se  dans-, drama- og musikkelevene boltre seg på scena. Hodet mitt sprakk hver gang folk klappa, eller de syngefolka traff høye toner. Det er ikke greit.

Men altså, som dere helt sikkert forutså like bra som jeg, blei ikke ballet som drømmene mine. Men det blei fortsatt ikke verst, altså. For om det så spiltes musikk uten innhold og det ikke gikk an å snakke sammen cirka fordi det var bråkete, så så det jo i det minste ut som en drøm, både lokalet og folka. Bortsett fra utsikta, da. Haha. Så da går det jo an å late som, i det minste? Ja, det gjør det. Og jeg syns ballet var fint, jeg, sånn alt i alt.
Jeg greier ikke å smile på bilder, og det beklager jeg. Virkelig. Men jeg hadde ganske fin kjole, hårbånd og sko, da?

Unnskyld, men jeg greier ikke å få nok av dem.

Vakre mennesker!

Dette var tidlig på kvelden.

... og dette var litt seinere på kvelden. Heldigvis for dere har jeg ikke noe bilde fra rett før jeg dro hjem.

Se, så pene jenter!

Ris, noe soppgreier, artisjokk eller squash eller noe, tomat og sukkererter. Nomnomnom.

... utsikta...

Og bare sånn generelt:








8 kommentarer:

  1. Ser jo ut som det ikkje va så allerverst. God jul :P

    SvarSlett
  2. I like måte! Og nei, det var gøy :D

    SvarSlett
  3. åh, det så faktisk kjempegøy ut da xD
    <3

    SvarSlett
  4. Yay, juleball! haha, er litt kos, og så lenge du husker mer enn meg, så tror eg du nok hadde det ganske mye kjekkere og:p haha. Og du var forresten kjempe fin! Utrolig søt kjole og sko <3

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det! Hehe, jeg var på det meste bittelitt brisen, så akkurat hukommelsen var ikke noe problem ;3

    SvarSlett
  6. Dei skoa va foresten veldig søt

    SvarSlett
  7. Takk for det! Skal innrømme at jeg syns det sjøl og ^^

    SvarSlett