mandag 26. april 2010

A Cuba

Stikker bare en kjapp tur innom her for å informere om at om omtrent tre og en halv time går bussen min til Torp, der et fly skal frakte meg til Amsterdam, hvor jeg hopper på et fly til Paris, og det flyet går altså strake veien til CUBACUBACUBACUBA!

... Men egentlig er jeg ikke så entusiastisk som det kanskje virker. Joda, det blir sikkert fint, men humøret mitt er bare kjipt nå uansett. Jeg er så sykt sulten, og bare... sliten. Til tross for at jeg ikke har gjort annet enn å sove en veldig stor prosentandel av dagen.

Men jæddæ. Vi ses om ti dager, Norge.

(Og i anledning det kryptiske innlegget mitt den tjueførste; psssst...)

3 kommentarer:

  1. bort med dumme tanker og dritt, og kos deg masse masse masse! <3

    SvarSlett
  2. Håpa du kosa deg der, til trass for omstendighentane:D

    SvarSlett
  3. Tusen takk på etterskudd :D

    SvarSlett