fredag 16. mai 2008

Enden på visa

Det blei ikke så verst tøft til slutt, eller hur? Dette er altså det endelige resultatet av fargefadesen. Jeg har omfarga, og resultatet blei svart med innslag av rødbrunt. Fargen jeg kjøpte, hadde det heidundrende kjedelige navnet "BRUN", men det blei jo alt annet enn brunt i mitt misfarga hår, da. Samme kan det være, egentlig, for jeg likte det sånn. Og nå skal det nevnes at jeg bare har gått med håret løst én dag sånn som jeg har på bildene etter at jeg farga det. Resten av tida har jeg gått for en wannabe-geisha-look, og det er egentlig ganske dritheftig. Jeg mener, har man først fått en perfekt svartnyanse på håret, så får man søren meg utnytte det! For jeg mener det; geishahår ser bare døvt ut når det er blondt.




Se! Jeg er til og med brun nederst i skallen, sånn at det ser ut som om jeg har søt og naturlig ettervekst!

2 kommentarer:

  1. Zomfg? Hæ? Geishahår høres gøy ut. Fargen såg ein god del betre ut no ja!

    SvarSlett
  2. Hehe, zomfg, ja. Det er bare en forsterkelse av "omfg" :]
    Men jau, takk for det!:D

    SvarSlett