lørdag 25. juni 2011

Utpust

Advarsel: dette innlegget er kjedelig å lese.

Men jeg er tilbake fra Budapest, og jada, det var fint. Selvfølgelig var det dét. Jeg har en egen evne til lave forventninger, men det er jo egentlig en god ting, da, for da slipper jeg å bli skuffa. Jeg har blant annet sett Roger Waters - The Wall for en hundrelapp og vært innom det vakreste huset, som var et utested, jeg noen gang har sett. Men jeg skal snakke mer om det når jeg bare får framkalt bildene. I det hele tatt avhenger mye av bilder. Så, jeg sier bare ifra nå om at jada, jeg er her, men snart drar jeg videre, til Hove, og så til Gjøvik, og så får vi se om jeg ikke etter dét engang endelig kan begynne å blogge om alt det jeg trenger bilder for å snakke om litt seinere. Og jeg håper jeg får til å fikse alt i livet. Dette skulle jo bli en så forbanna bra sommerferie.

Live long and prosper, minions.

5 kommentarer:

  1. <3 sende klem til deg.

    SvarSlett
  2. kanskje hele livet er å fikse det... vel... vi sees forhåpentlig vis i mårra hvertfall

    SvarSlett
  3. jeg vil bare gi deg en stor kos og si at jeg gleder meg til å se bilder.

    også håper jeg at du får fiksa ting. virkelig <3

    SvarSlett
  4. Gjøvik, på vorpisparty? Jeg har ikke fått med meg noen dato jeg.. =/

    SvarSlett
  5. @ Henrik: Slapp av, det var bare et slektstreff! Veit ikke når/om Vorpisparty blir ennå.

    Folk; dere er herlige.

    SvarSlett