søndag 4. november 2012

Allehelgensdag

Hei dere. I dag er det faktisk første søndag i november!

I går hadde jeg besøk av en liten gjeng folk. På forhånd hadde Jørgen og jeg skåret ut gresskar, bakt kake av innvollene og pynta med døde kvister. Og egentlig skal dere få se bedre bilder av dette en gang i fjern, fjern framtid som jeg får fremkalt bildene mine, for jeg er jo ikke så mainstream av meg at jeg har instagram med tilhørende iPhone eller SmartPhone eller hva det nå er de heter, alle sammen. Men! Det har jo Kristine! Instagram, altså. Og sikkert en iPhone.

Så, altså:


Dette er meg, da.


Og dette er Jørgen. Han er tøff:


Og så til slutt et bilde av Jørgen og meg. Vi har jo tross alt ettårsjubileum i morra:


Håper ikke Kristine blir sur for at jeg stjal bildene hennes. Jeg spurte jo ikke engang om lov først.

3 kommentarer:

  1. Hohoi, takk! Det syns egentlig jeg og :3

    SvarSlett
  2. Dere ser vanvittig kule ut! Jørgen begynner å få teken liksminka.

    SvarSlett