torsdag 27. desember 2012

Julefangst 2012

Hei alle sammen, nå har jeg litt flere ting enn jeg hadde for bare noen dager siden:


Vi begynner øverst fra venstre, gjør vi ikke? Stig Sæterbakken - Gjennom natten av Vibeke, Beate Grimsrud - Å smyge forbi en øks av Kolbjørn, kvikklunsj av tante Gunvor, Touch of Pink-parfyme fra Lacoste av mamma og pappa, genser av mamma og pappa, halsbånd/chokersak av Jørgen, julete av foreldra til Jørgen, telyshengelykteting av Vibeke, votter av mamma og pappa, sokker av mamma og pappa, strømpebukser av mamma og pappa, krukkesak til å krydder i av mamma og pappa, kopp og skje (for øyeblikket med pengelusker fra ymse slektinger i seg) av foreldra til Jørgen, og skålbolleting av mamma og pappa.

Litt detaljer:


Nå er jeg i Oslo og det er kaldt. Da jeg låste meg inn i leiligheten, var det sju grader. Nå som ovnene har stått på full guffe i omtrent et døgn, har temperaturen steget til rundt femten grader. Nyttårshelg hos Jørgen skal bli veldig fint nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar