søndag 18. januar 2009

Twilight-obsessions

Jada, per akkurat nå har jeg fem hele blogginnlegg i januar, og tre av dem er filmanmeldelser, liksom. Men jeg lever ennå! Ikke i beste velgående lenger, bare. Det er derfor jeg ikke har blogga noe særlig. Det er ikke så mye å si. Jeg mister fotfestet og er redd. Og ting skjer ikke.

Men åååh, lad os ej være emo, og heller kose oss! For jeeeg så Twilight i stad (i seineste laget, og jeg er klar over det, så ikke mobb), og jeg overgir meg, Kristina: Robert Pattinson er faktisk veldig, veldig pen i den filmen. Ikke i profil, dog. Nesa hans er rar og flat og har merkelig form. Og han kler bedre å ikke smile enn å smile. Men rett forfra! Dang it! Fyren ser bra ut som likbleik, ass! Og Carlisle, mmmm! Og jeg som ikke pleier å like blondiner engang! Og Alice! Folk er sånn generelt bare heite. Og James! Men ikke Emmett. Æsj.

Jeg tenkte ganske mye, som jeg alltid gjør, da jeg så filmen. Jeg tenkte forferdelig koffert i rommet til Bella-scena, og jeg kan egentlig bare si med én gang nå at det er mulig innlegget her kommer til å innholde noen småspoilere. Ikke noe alvorlig, altså. Men noe småtteri blir det nok. Men uansett, rommet til Bella-scena. Der tenkte jeg koffert. Men det var egentlig ikke morsomt engang, bare hormonelt og teit, så jeg veit ikke hvorfor jeg nevnte det i det hele tatt.

Men herreguuuud, scena der Carlisle biter Eddie! Og jeg som aldri har vært noen særlig fan av CarlisleXEdward engang tradisjonelt! Seriøst, den scena justifies at filmen egentlig ikke var all verden, altså. Men jeg følte likevel ikke at jeg kunne nevne den i min veldig objektive og saklige anmeldelse. Wøhø.


Hallo, liksom! Og hva skjer forresten med at Eddie ligner på Brian Molko bittelitt der (særlig i første bilde)? Hva skjer egentlig med at alle ligner på Brian Molko i det hele tatt? Jeg syns jeg ser folk som er klin lik ham overalt. Kanskje jeg må skrive et blogginnlegg om ham snart.

Og det er ikke bare Carlie og Eddie som har noe på gang. Neida, den hora har så totally noe på gang med James og. Sjekk blikka de utveksler i baseballscena, da, herregud:

Jeg er ikke dum, liksom.

Og nå bør jeg gå og legge meg.

5 kommentarer:

  1. OG HERREGUD NÅR DE SLOSS I BALLETTSALEN SÅ HAR DE ET MOMENT DER DE BARE BARE BARE ... JEG TRODDE HELT SERIØST AT DE SKULLE BEGYNNE Å KLINE OGSÅ OGSÅ LAGER BELLA SÅNNE FINE PASSENDE STØNNELYDER OGSÅ BARE. hjernen min koker over. velkommen i klubben?<3

    SvarSlett
  2. OMG LIEK TOTALLY <3333333

    Og takk. Det er en fin klubb å være i :]

    SvarSlett
  3. Ok, jeg må definitivt se den filmen. Kanskje jeg blir obsessed...? Kanskje mer besatt utifra bøkene, etter anmeldelsen din å dømme, Kristine, så jeg håper å få lest bøkene en gang også :)

    SvarSlett
  4. Jah, det må du. Og jeg kjøper nok filmen uansett bare på grunn av nevnte scener :] Veit ikke om jeg gidder å gå på kino en gang til, dog. Vi får se, jah? ^^

    SvarSlett
  5. Jah, jah! Vi må på kino og se på nevnte scener og spise godis!

    SvarSlett