søndag 8. juni 2008

Enda flere betaggelser

Sjekk Himmelsvelgertorhild er frekk, da! Tagger meg på nytt, attpåtil etter at jeg tagga henne! Hørt på maken... Men jeg skal ikke bukke under for presset, og gjør som sist.

"Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you."

Nærmeste bok er The World of Tolkien, som jeg fikk til jul av mamma for noen år tilbake. Brukte den i engelskprosjektet til Stine og meg, der vi skulle sammenligne Ringenes Herre som film og bok. Here goes:

HAHA! Lurte dere! På side 123 er det nemlig ikke tekst! Det er derimot ei veldig fin tegning av Gandalf og Shadowfax, som jeg akter å laste opp til deres personlige tilfredsstillelse, så var ikke taggen heeelt unøvendig, liksom (for vi har fått oss skanner, tihi!):


Og gjett hva? Nå gidder jeg ikke å tagge noen! Mohahahahahahaaa!

4 kommentarer:

  1. Til tross for at jeg har lest massevis er Ringenes Herre fortsatt ulest, men jeg skal lese den veldig snart og bildet var finfint :O)

    SvarSlett
  2. Jepp, det er pent!:) Og Ringenes Herre er altfor genialt.

    SvarSlett