søndag 1. mars 2009

Með suð i eyrum

Nå er det mars alt, og bare to uker til jeg drar til Granada igjen. Dæven døtte.

I noen dager nå (tre, trur jeg. Kanskje fire) har jeg hatt følelsen av å bare høre på høyre øre. Eventuelt at jeg har hodet under vann. Det er skikkelig ekkelt. Først trudde jeg kanskje at det var bivirkningene av konserten, men da burde de jo ha dukka opp dagen etter, sant? Og man kan ikke klage på at jeg har mp3-spilleren for høyt på heller, for den har jeg hatt høyt på leeeenge, og da er det rart at det skal skje noe først nå, er det ikke? Jeg må sannsynligvis bestille legetime, og det til tross for at jeg frigging hater leger. De er korrupte, alle sammen, og perverse. Men denne semi-tinnitusen skremmer meg. Det er sykt ubehagelig. Det hjelper liksom ikke at mamma går rundt og sier "kanskje du mister hørser'n" heller. Herregud. Bare tanken på det får meg til å ville grine.

Dessuten har jeg tissa annahvert sekund i dag. Det har vært helt rart. Egentlig trur jeg ikke de to tinga har noen sammenheng, men jeg liker å konspirere. Det er liksom, jeg drikker en slurk av et glass - en SLURK, altså, som sikkert er 0,000001 dl - og så må jeg helt sinnssykt tisse. Vibeke trudde det kanskje var blærekatarr, men det gjør jo ikke vondt. Hmz.

On a brighter note har jeg i det minste lært meg å si "måtte konspiratorer myrde deg på kjøpesenteret" på latin. Eller, ikke si, da. Bare skrive. Det er utinam coniurati te in foro interficiant.

8 kommentarer:

  1. Hehe ^^ Latin er flott :D
    Dette hjelper sikkert ikke, men kanskje du har diabetes? Da skulle man forresten vært mye tørst også... Kanskje du har to personligheter og at den ene drikker hele tiden Ö Lykke til hos legen!

    SvarSlett
  2. Latin! <3
    Te audire no possum, musa sapientum fixa est in aure^^
    Latin uttales omtrent som det skrives.
    Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig, lykke til!

    SvarSlett
  3. Høhø, hvis det er diabetes, blir mamma sikkert skadefro og fornøyd. Hu har trua med det veeeldig lenge nå fordi jeg spiser så mye godteri.

    Jeg trur jeg bare har hørt snakkelatin én gang, og det var på den forrige LOST-episoden, men alle veit at amerikanere er elendige i alle andre språk enn sitt eget, så jeg tar dét med ei klype salt. Men omtrent som det skrives hørtes ikke så vanskelig ut, da :D

    Jo, takk for lykkeønskningene.

    SvarSlett
  4. fyfaen.. kjipt det med øret. lykke til!

    SvarSlett
  5. Jeg håper det ikke er noe å bekymre seg for. Lykke til med legetime og sånt (men leger er i hvert fall bedre enn tannleger, de er virkelig skremmende skapninger, hvordan kan noen ha lyst til å pirke rundt i munnen på folk?) :)
    Og latin er tøft, har hatt mål om å lære mer latin i årevis nå, men merkelig nok så blir sånne ideer jeg får aldri realisert, jeg bare drømmer. Nesten irriterende...
    Men jeg trøster meg med at jeg fortsatt kan Hogwarts-mottoet utenat (Draco Dormiens Nunquam Totillandes <3)

    Håper alt ordner seg!

    SvarSlett
  6. hahahah, vetduhva? du vet sånn når du har mp3en på, men ikke øretingene i øret, så lyden er sånn fjern og skurrete, men fortsatt høres musikkete ut?
    sånn har jeg i det ene øret ganske ofte. det er litt skummelt. jeg driver konstant og sjekker om jeg har slått av ipoden.

    menja, leger er fæle ting. lykketil?<3

    SvarSlett
  7. Nei, nei, nei, nei, leger er evig mye skumlere enn tannleger. Jeg har egentlig ikke en så altfor stor skrekk for sistnevnte. For all del, jeg liker ikke å gå dit, men det er egentlig helt greit, liksom. Leger er bare... fææææle, tvers igjennom.

    Uwæh, det virka guffent! D: Du hører stemmer i huet D: Jeg hører havet i huet, da, så jeg har kanskje ikke så mye å si? xD

    SvarSlett