torsdag 8. desember 2011

Åretz

Stadig flere folk ber meg om ønskeliste for jula, så værsågod, bitches:

- KORSETTER. De selger og sender billig for eksempel herfra. Jeg bruker størrelse 22.
- En fin sigøyner/sjørøver/poet-type bluse i hvitt eller noe, sånn som er fin å ha under korsetter.
- CD'er og LP'er. Jeg har bare to LP-plater, ( ) av Sigur Rós og I'm Still In The Night av Salem. Har litt flere CD'er, men ikke så veldig mange der heller. Musikksmaken min ser cirka sånn ut.
- Platespiller. Ikke egentlig helt krise siden vi allerede har tre i huset, men det kan jo være fint å høre på platene sine på rommet sitt, for eksempel.
- Alt Stig Sæterbakken noensinne har gitt ut (eneste jeg allerede har, er Umuligheten av å leve).
- Nekrofilen/The Necrophiliac av Gabrielle Wittkop.
- Bøker av Tomas Espedal.
- Ander bøker du med god boksmak mener jeg bør ha.
- Et fint sølvkakefat i etasjer, type sånn her.
- Te. Jeg drikker for mye av det.
- Godteri og brus, fordi jeg er et vrak.
- Fine kjoler og gode ullgensere, og for så vidt også andre klær. Bruker i hovedsak størrelse S/36.
- Vakre ting.
- Nesten alt fra Søstrene Grene.
- Fine ting som glitrer, blinker og/eller har fine farger. Jeg er enkel å glede.
- Engangskameraer. Jeg er avhengig.
- Penger. Jeg er jo tross alt fattig.
- En sånn fin hvit nettingblondestrømpebukse.
- Tjukke strømpebukser, gjerne i lyse farger og uten strikkegreier og sånn utapå, for de er mer praktiske å ha under andre strømpebukser.
- Og tynne strømpebukser med fine mønstre og farger.
- Venetianske masker. Altså, de trenger ikke være kjøpt i Venezia, liksom, men den stilen.
- Malerier med fine rammer vi kan ha i leiligheten vår. Med "fine rammer" mener jeg sånne gammaldagse med utskjæringer og sånn.
- TV-serier på DVD. Har de tre første sesongene av Dexter, sesong fire eller noe sånt av Entourage, de to første av Californication, de to første av Skins, ørste av Flight of the Conchords og hele Battlestar Galactica.

... og sist, men ikke minst, elsker jeg å bli overraska.

3 kommentarer:

  1. >Your musical compatibility with Nattfall is Very High (85.2458%)

    >Music you have in common includes Slowdive, 植松伸夫, Current 93, Sigur Rós and Alcest.


    Jøsses.

    (i tilfelle japansk skrift ikkje kjem fram: Nobuo Uematsu)

    SvarSlett
  2. Interessant innlegg, ser ut som du ønsker deg masse interessant. Håper du får masse du ønsker deg =D

    SvarSlett
  3. Det har lenge ant meg at du er en kar med sans for kvalitet, mikaoJ.

    Karoline: Det håper jeg og.

    SvarSlett