mandag 18. november 2013

Hverdagsglimt

Hei alle barn, det er kaldt ute, og det er helt greit, jeg er dårlig til å holde orden rundt meg, men jeg har ganske mye å finne på om dagen, noen ganger stresser jeg, men Jørgen er flink til å roe meg ned, Kollektiv Turmstrasse er veldig passende høstmusikk, vi ser ekstreme mengder Twin Peaks og The Walking Dead om dagen, og se, vi har en humørkanin:


 Vi har også verdens kuleste håndsåpe:


Og siden jeg først er så godt i gang med å poste bilder, kan jeg jo òg vise dere gresskaret vårt i år, til tross for at Halloween begynner å bli noen uker siden, som dessverre ikke ser like friskt ut som på bildet lenger:


Og dere, nå til helga, det vil si nærmere bestemt lørdag klokka to, må dere komme på Tante Gerda, som er Hamars kanskje aller hyggeliste kafé. Jeg leser dikt etter beste evne, de har gratis påfyll og så selger de utrolig mye spennende. Anette i klassen min selger også ting hun har lagd sjøl på Larsen, nabokafeen, så jeg foreslår at du tar deg en tur dit etterpå.

Ta godt vare på dere sjøl i ruskeværet, og unn deg nå for all del rikelig med te!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar